ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه E3
ویجیاتو - بازی

مروری بر کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2018 [تماشا کنید]

شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال با دست پر آمد و جدا از نمایش بازی‌های بزرگ و شناخته شده‌اش، نگاهی هم به بازی‌های مستقل داشت، بازی‌هایی که به گفته مدیران این شرکت هیچ سودی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۵۱

شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال با دست پر آمد و جدا از نمایش بازی‌های بزرگ و شناخته شده‌اش، نگاهی هم به بازی‌های مستقل داشت، بازی‌هایی که به گفته مدیران این شرکت هیچ سودی از بابت انتشار آن‌ها دریافت نمی‌کند و فقط به انتشار آن‌ها کمک می‌کند.

شرکت سازنده بازی تایتانفال ۲ هم بازی جدید خود از دنیای استار وارز را معرفی کرد و آنتم هم تاریخ انتشارش مشخص شد. راستی فراموش نکنید که لیگ قهرمانان اروپا هم بالاخره به فیفا خواهد آمد و در نسخه سال آینده، این بخش هم به بازی افزوده خواهد شد

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تمامی اخبار منتشر شده در کنفرانس ۹۰ دقیقه‌ای الکترونیک آرتز.

بتلفیلد 5؛ نمایشی ضعیف برای عنوانی شدیداً مورد انتظار

بتلفیلد 5 را می توان یکی از داغ ترین نام های روزهای اخیر بازی های ویدیویی دانست. بسیاری از طرفداران همیشگی این فرنچایز منتظر بودند تا با آغاز کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2018، اطلاعات بیشتری از این عنوان در اختیارشان قرار بگیرد. اما از همان تریلر سینمایی بازی گرفته تا نمایش هایی جزیی از گیم پلی بازی، هیچکدام آن طور که باید و شاید، عطش ما را برای تجربه این عنوان بیشتر از گذشته نکردند.

بیشتر بخوانید: تریلر جدیدی از بتلفیلد 5 به نمایش درآمد؛ حالت بتل رویال معرفی شد [تماشا کنید]

فیفا 19؛ لیگ قهرمانان بالاخره از یوغ کونامی درآمد

لیگ قهرمانان اروپا را می توان یکی از معدود رویدادهای لایسنس نشده در سری فیفا دانست که سرانجام بعد از به پایان رسیدن قرارداد فدارسیون فوتبال اروپا با کونامی، به صورت انحصاری در فیفا 19 وجود خواهد داشت. این تورنمنت محدود به تجربه خود رقابت ها نشده و در بخش داستانی بازی هم نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فیفا 19 با لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد [تماشا کنید]

EA Access Premier؛ بتلفیلد و آنتم را مقرون به صرفه بازی کنید

در ضمن از سرویس EA Access Premier نیز رونمایی شد. با تهیه اشتراک این سرویس می توانید به لیست کامل تری از بازی ها دسترسی پیدا کنید و عناوینی مانند بتلفیلد 5 و آنتم از همان روز ابتدایی انتشار برای مشترکین EA Access Premier قابل بازی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: با سیستم جدید Origin Access Premier به دریایی از بازی ها دسترسی داشته باشید

Star Wars: Jedi Fallen Order؛ هیچ چیز درباره اش نمی دانیم، اما برایش هیجان زده ایم

مطابق پیش بینی ها، استودیوی Respawn که سابقه کار روی فرنچایز دوست داشتنی تایتانفال را دارد، از یک بازی جنگ ستارگان جدید رونمایی کرد. این بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نام داشته و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. البته با توجه به سابقه خوب استودیوی Respawn انتظار می رود با عنوانی درجه یک و هیجان انگیز روبرو باشیم.

بیشتر بخوانید: بازی استار وارز استودیوی Respawn به نام Jedi Fallen Order معرفی شد

Star Wars: Battlefront 2؛ حالت های بیشتر، نقشه های بیشتر، شخصیت های بیشتر

حتی کارگردان بازی Star Wars Battlefront II هم به محض حضور روی سن به لانچ ضعیف این بازی و حواشی پیرامون لوت باکس ها اشاره کرد. قرار است در آینده ای نزدیک 4 شخصیت و نقشه های جدیدی به این بازی اضافه شوند.

Unravel 2؛ کاموا بازی های دونفره

بازی Unravel 2 از معدود نمایش های رضایت بخش کنفرانس امروز الکترونیک آرتز بود. در این بازی که می توان آن را به صورت کوآپ هم دنبال کرد، باید از پازل های مختلف عبور کرد و سکانس های تعقیب و گریز هم بار اکشن بازی را افزایش می دهند. جالب است بدانید که این عنوان هم اکنون برای دارندگان اشتراک سرویس EA Origin Access در دسترس است.

بیشتر بخوانید: بازی Unravel Two معرفی و عرضه شد [تماشا کنید]

Sea of Salitude؛ هیولای درونت را رها کن

یکی دیگر از نمایش های جذاب این کنفرانس به بازی Sea of Solitude مربوط می شود. این عنوان که بخشی از برنامه بازی های مستقل الکترونیک آرتز با نام EA Originals است، داستان دنیایی را روایت می کند که در آن، یک شخصیت مونث از فرط تنهایی به هیولایی خشمگین تبدیل می شود و حال باید با هیولای درون خود مقابله کند.

بیشتر بخوانید: بازی Sea of Solitude تنهایی شما را به یک هیولا تبدیل می کند [تماشا کنید]

Madden NFL و NHL؛ جاه طلب تر از همیشه اما به ما چه؟

سرانجام مدیران الکترونیک آرتز به این نتیجه رسیدند که نسخه جدید از سری Madden NFL را برای پی سی هم منتشر کنند. این بازی شبیه ساز فوتبال آمریکایی در سال جاری میلادی برای پی سی و سایر کنسول ها عرضه خواهد شد در ضمن مطابق انتظار از شبیه ساز هاکی روی یخ لیگ آمریکا نیز یعنی NHL 19 نیز رونمایی شد.

Command and Conquer؛ آنچه باید روی پی سی می آمد، روی اسمارت فون

سری Command & Conquer را می توان یکی از مظلوم ترین فرنچایز های تاریخ دانست. بسیاری بعد از آن که پس از مدت ها نام قسمت جدید این سری یعنی Command & Conquer: Rivals در کنفرانس الکترونیک آرتز به اعلام شد توقع رونمایی از یک استراتژیک همزمان درست و حسابی داشتند که بعد از اعلام موبایلی بودن بازی و سبک دفاع از قلعه آن، این امید از بین رفت.

بیشتر بخوانید: بازی موبایل Command & Conquer: Rivals رونمایی شد [تماشا کنید]

Anthem؛ هایپی که از بین رفت

با نزدیک شدن به پایان کنفرانس، همه امیدوار بودند تا با نمایش کاملی از گیم پلی بازی Anthem، ضعیف بودن کنفرانس امسال الکترونیک آرتز جبران شود. اما نمایش این بازی هم در حد انتظارات نبود و بیشتر زمان معرفی Anthem به گفت و گو میان مجری و سازندگان بازی در مورد بخش های آن گذشت. البته طبق گفته افرادی که بازی را پیش از این امتحان کرده بودند، آنتم تجربه لذت بخش و جذابی برای کاربران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آمیزه ای از آیرون من، اورواچ، تایتانفال، مس افکت و چند بازی دیگر را در Anthem تجربه کنید [تماشا کنید]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • agha
    agha | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    با اینکه از بتلفیلد نا امید شدم ولی باید بگم از لحاظ فنی جالب بود، میزان خرابی بیشتر، قابلیت جا به جایی توپ ها و همزمان سوارش شدن، فکر کنید یه دوستی داشته باشید و همزمان همکاری کنید.

  • agha
    agha | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    نه تنها سال ها بازی درست حسابی از این سری command & conquer نساختن، بلکه یه بازی موبایل با عنوان تکراری rivals که خیلی از بازیای موبایل ازش استفاده کردن میسازن. این فرنچایز رو خراب کردن. اینم یگم ea فقط این بلا رو سر این بازی در نیورده.

  • مسعود فصیحی
    مسعود فصیحی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

    توی چند سال اخیر متاسفانه ea شوکت و عظمت خودشو از دست داده و امسالم که بازیاش رو بد معرفی کرد البته نمیشه خود بازی رو قضاوت کرد ولی ea نتونست واقعا همه رو جذب کنه

مطالب پیشنهادی