ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Starfield
ویجیاتو - بازی

اولین بازی نسل بعد معرفی شد: Starfield اولین پروژه جدید بتسدا بعد از ۲۵ سال

بالاخره Starfield که مدت‌ها بتسدا با ادعای اینکه در حال کار روی آن است از توضیح در موردش طفره می‌رفت، معرفی شد. اما تریلری که ما از آن دیدیم آن چیزی نبود که انتظارش را ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۱

بالاخره Starfield که مدت‌ها بتسدا با ادعای اینکه در حال کار روی آن است از توضیح در موردش طفره می‌رفت، معرفی شد. اما تریلری که ما از آن دیدیم آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم.

تاد هاواردی که در گذشته همیشه با صحبت‌هایش همه را شگفت زده می‌کرد، گویا این بار حین معرفی Starfield چیز خاصی برای گفتن نداشت و ما را به تریلری ارجاع داد که بتسدا برای این اثر تدوین کرده بود.

تریلری که در موردش صحبت می‌کنیم چند ثانیه‌ای بیشتر به طول نمی‌انجامید و فقط در آن شاهد نمایی از کره خاکی و ماهواره‌ای بودیم که هیچ مفهومی را منتقل نمی‌کردند.

البته با انتشار این تیزر کوتاه، به نوعی اولین بازی نسل بعد هم معرفی شد و می‌توان گفت که اولین پروژه جدید بتسدا بعد از ۲۵ سال و پس از اشارات چند ساعت پیش مایکروسافت مبنی بر ساخت ایکس باکس جدید، نوید بخش آغاز نسل جدید کنسول‌هاست. در ادامه می‌توانید این تیزر چند ثانیه‌ای را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    اسکول خب که چی ، فقط دنبال بزرگنمایی ،فقط ps4 و در سال ۲۰۲۰ ps5 که شما نهایتا خواهید توانست نرخ فیلم واقعی و در کنسولها ببینید اما با کیفییت بسیار روانتر و پیچیده تر

مطالب پیشنهادی