ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو Find X
تکنولوژی

پوستر رسمی اوپو Find X از نمایشگر خمیده آن خبر می دهد

در حالی که تنها چند روز به رونمایی از اوپو Find X باقی مانده، پوسترهای رسمی این کمپانی چینی حاکی از طراحی خاص اسمارت فون مذکور است. در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر تامین نمایشگر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

در حالی که تنها چند روز به رونمایی از اوپو Find X باقی مانده، پوسترهای رسمی این کمپانی چینی حاکی از طراحی خاص اسمارت فون مذکور است.

در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر تامین نمایشگر های ۶.۴۲ اینچی AMOLED موبایل های اوپو توسط سامسونگ منتشر شده که از نوع مسطح نبوده و مثل سری گلکسی اس ۹ و نوت ۸ از لبه های منحنی برخوردار هستند .

Find X قرار است ۲۹ خرداد به عنوان پرچمدار بعدی اوپو رونمایی شود و از آنجا که احتمالا از نمایشگر ۶.۴۲ اینچی برخوردار باشد، بعید نیست لبه های آن منحنی باشند. آنچه که این شایعه را تقویت می کند پوستر تبلیغاتی رسمی Find X است که در صفحه Weibo اوپو منتشر شده و در آن موبایلی مجهز به نمایشگر با لبه های خمیده به چشم می خورد.اوپو Find Xهفته گذشته دو موبایل با سریال PAFM00 و PAFT00 در وب سایت رگولاتور چینی رویت شده بودند که احتمالا دو مدل مختلف از اوپو Find X باشند. این اسمارت فون احتمالا به چپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و اندروید اوریو با رابط کاربری ColorOS مجهز خواهد بود.

انتظار می رود دوربین اصلی دوگانه از سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند باشد که بر اساس پوستر تبلیغاتی دیگری از این شرکت زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان خواهد آورد. در این پوستر فردی را می بینید که با یک تلسکوپ به آسمان شب نگاه می کند که احتمالاً اشاره ای به بهره مندی Find X از یک لنز ثانویه تله فوتو با قابلیت زوم بالا است.

این احتمال هم وجود دارد که Oppo موفق به توسعه نسخه اختصاصی از فناوری Face ID شده و قصد دارد آن را در قالب پرچمدار تازه خود ارائه دهد.

فرضیات فعلی بر این پایه استوار است که اسمارت فون آتی اوپو از باتری ۳۶۴۵ میلی آمپر ساعتی سازگار با فناوری شارژ سریع برخوردار است که طی ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شده و در بدنه ای با ابعاد ۱۵۶.۷ در ۷۴.۳ در ۹.۴ میلیمتر و وزن ۱۸۶ گرم جاخوش کرده است..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayaniraj
    shayaniraj | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    کمپانی های چینی سعی در ارتقا زودتر و بالابردن کیفیت محصولاتشون دارن که حتی به کمپانی ها جرات استفاده از این ویژگی ها رو تو اسمارت فونهاشون میده

مطالب پیشنهادی