ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مروری بر کنفرانس سونی در E3 2018 [تماشا کنید]

کنفرانس سونی در E3 امسال از نظر برگذاری متفاوت ولی از جهت معرفی بازی ها، قابل پیش بینی بود. تقریباً تمام انحصاری های پلی استیشن 4 در طول کنفرانس نمایش درست درمانی داشتند تا متوجه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

کنفرانس سونی در E3 امسال از نظر برگذاری متفاوت ولی از جهت معرفی بازی ها، قابل پیش بینی بود. تقریباً تمام انحصاری های پلی استیشن 4 در طول کنفرانس نمایش درست درمانی داشتند تا متوجه شویم در یکی دو سال آینده، کنسول نسل هشتمی سونی، همچنان در اوج باقی خواهد ماند.

The Last of Us Part 2؛ بهترین ما

دیگر بهتر از این نمی شود که یک همایش را شروع کرد؛ آن قدر خوب که تعادل باقی نمایش ها به هم خورد و در زیر سایه The Last of Us Part II قرار گرفت. امروز صبح در همایش سونی شاهد گیم پلی روان و استرس زا مهمترین بازی نسل بودیم. نمایش این بازی آنقدر خوب بود که باقی نقطه ضعف های همایش به چشم نمی آمد.

بیشتر بخوانید:

داستان ما ادامه دارد؛ نمایش خیره کننده The Last of Us Part II [تماشا کنید]

Destiny 2: Forsaken؛ هنوز چیزی نمی دانیم

بعد از افتتاحیه بزرگ کنفرانس سونی و نمایش فوق‌العاده The Last of Us Part 2، شاهد یک تریلر سینماتیک کوتاه از بسته الحاقی Destiny 2 یعنی Forsaken بودیم. البته این تریلر کوتاه حاوی اطلاعات خیلی خاصی نبود و تقریبا می‌توان از آن به عنوان یک تبلیغ پر زرق و برق یاد کرد که فقط کنداکتور کنفرانس سونی با آن پر شده بود.

Resident Evil 2؛ مرور دوباره خاطرات

یکی از سورپرایزهای مهم کنفرانس سونی، نمایش بازسازی Resident Evil 2 بود. اگر طرفدار ژانر وحشت باشید، مطمئنا مدت‌هاست که منتظر بازسازی این اثر نوستالژیک هستید و بالاخره این سونی بود که آن را به یک برگ برنده برای خود تبدیل کرد. خوبی این معرفی کوتاه نیز آن بود که برای تجربه بازی قرار نیست مدت زیادی منتظر بمانیم و بازی در ۵ بهمن ماه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پرتره‌ای تازه از کلاسیکی محبوب؛ اولین نمایش از بازسازی Resident Evil 2 [تماشا کنید]

Ghost of Tsushim؛ خاطرات سامورایی

یک بازی اکشن ماجراجویی با تم ژاپن فئودال تنها چیزی بود که کلکسیون عناوین انحصاری سونی در این نسل کم داشت. نمایش Ghost of Tsushima در کنفرانس سونی نشان داد که این عنوان در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر از گیم پلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد؛ سفری به قلب ژاپن فئودال [تماشا کنید]

Control؛ پاتک سونی به مایکروسافت

پیش بینی آن تقریبا غیرممکن بود اما ساخته جدید استودیو Remedy Entertainment این بار در کنفرانس خبری سونی معرفی شد. این بازی که با همکاری 505Games ساخته می شود، Control نام داشته و اتمسفری بسیار مشابه با بازی قبلی رمدی یعنی کوانتوم بریک دارد، با این تفاوت که این بار به جای قدرت مافوق بیشری دستکاری زمان، قابلیت دورجنبی زنی جوان را به عنوان هسته اصلی گیم پلی این نسخه انتخاب کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Control در دسترس نیست جز آن که در سال 2019 و برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می شود.

بازی Control معرفی شد؛ پاسخ محکم سونی به مایکروسافت [تماشا کنید]

Death Stranding؛ تسخیر شدگان

باز هم تریلری دیگر و باز هم ایجاد سوال های بیشتر به جای پاسخ دادن به معما های قبلی. بازی Death Stranding تبدیل به بزرگترین علامت سوال صنعت بازی های ویدیویی شده است. شخص کوجیما هر بار با به نمایش درآوردن تریلری تازه، در همایش های مختلف فقط و فقط به کوله بار سوالات بی پاسخ ما اضافه می کند. این بار هم نمایش این بازی از این قاعده مستثنی نبود.

بیشتر بخوانید:

معمای لاینحل کوجیما؛ پس از تریلر چهارم Death Stranding هم چیزی دستگیرمان نشد [تماشا کنید]

Spider-Man؛ بهترین بازی اسپایدرمن تاریخ؟

در E3 امسال نمایش جدیدی از گیم پلی Spider-Man به نمایش درآمد که تاکید بیشترش بر معرفی شرور هایی است که قرار است در این بازی در مقابل اسپایدرمن قرار بگیرند. این تریلر شخصیت های Scorpion ،Rhino ،Vulture و Electro را نشان می دهد. Mr. Negative هم که پیش تر معرفی شده بود و در تریلر های قبلی حضور داشت. این ابرشرور ها قرار نیست که به اسپایدرمن راحت بگیرند و قهرمان محبوب ما کار سختی را در مقابل این ها خواهد داشت. گیم پلی بازی هم طبق روال دیگر نمایش ها بسیار خوب به نظر می رسد. مبارزات بازی سریع و روان هستند و اسپایدرمن به لیست بلند بالایی از گجت ها و قابلیت های مختلف دسترسی دارد

بیشتر بخوانید:

با ابرشرور های بازی Spider-Man آشنا شوید [تماشا کنید]

Nioh 2؛ روزهای شلوغ نینجا تئوری

.پس از انتشار نسخه اول و گذشت زمان به نسبت بسیار کوتاهی تیم نینجا تئوری با تیزر بسیار کوتاهی خبر از ساخت ادامه این اثر داد.

بیشتر بخوانید:

با نمایش تیزری کوتاه، Nioh 2 معرفی شد [تماشا کنید]

Kingdom Hearts 3؛ لشکر کشی دیزنی به کنفرانس سونی

بازی Kingdom Hearts 3 نمایش های متعددی در E3 امسال داشت اما هیجان انگیز ترین آن ها، نمایش نبردهای دریایی این بازی با حضور کاپیتان جک اسپارو طی کنفرانس سونی بود.

بیشتر بخوانید:

نبردهای دریایی را با طعم Kingdom Hearts 3 و کاپیتان جک اسپارو تجربه کنید [تماشا کنید]

Trover Saves The Universe؛ هر چه از رویلند رسد نکوست

جاستین رویلند با سریال Rick and Morty شناخته می شود، اما جالب است که بدانید وی دستی هم در صنعت ویدیو گیم دارد. وی رییس استودیو Squanch هست و بیشتر در حوزه واقعیت مجاری فعالیت می کند. عنوان جدید این استودیو که Trover Saves The Universe نام دارد، بازی ای است در سبک پلتفرمر سوم شخص که تمی مشابه با تم طنرآمیز و مفرح ریک اند مورتی دارد. این بازی قرار است که منحصرا برای پلی استیشن منتشر شود و از PSVR هم پشتیبانی می کند. البته استفاده از واقعیت مجازی الزامی ندارد و اختیاری است.

بیشتر بخوانید:

بازی جدید سازنده Rick and Morty به پلی استیشن می آید [تماشا کنید]

Déraciné؛ مدرسه ارواح

کمپانی FromSoftware که به خلق فرنچایزهایی همچون دارک سولز و بلادبورن معروف است با همکاری سونی یک بازی برای پلی استیشن وی آر با نام Déraciné خواهد ساخت که در آن در نقش یک روح سرگردان قرار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید:

فرام سافتور با همکاری سونی از بازی Déraciné برای پلی استیشن وی آر رونمایی کرد [تماشا کنید]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی