ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیلم جنایی Crypto، پای ارزهای رمزپایه را هم به هالیوود باز می کند

بعید است The Emoji Movie را به همین زودی فراموش کرده باشید؛ فیلم بی سر و تهی که نمراتی بسیار ضعیف از منتقدان دریافت کرد اما در هر صورت توانست به نخستین فیلمی تبدیل شود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

بعید است The Emoji Movie را به همین زودی فراموش کرده باشید؛ فیلم بی سر و تهی که نمراتی بسیار ضعیف از منتقدان دریافت کرد اما در هر صورت توانست به نخستین فیلمی تبدیل شود که بعد 35 سال در سینماهای عربستان سعودی به نمایش درآمد.

اینطور که به نظر می رسد، هالیوود هنوز هم به دنبال تبدیل کردن مفاهیم تکنولوژیک به فیلم های سینمایی است و بنابر گزارش تازه هالیوود ریپورتر، روند ساخت فیلم Crypto آغاز شده است؛ فیلمی با محوریت ارزهای رمزپایه که طی یکی دو سال اخیر، بسیاری از توجه ها را به خود جلب کرده اند.

خوشبختانه یا متاسفانه Crypro قرار نیست یک انیمیشن باشد و در عوض فیلمی جنایی و دلهره آور با بازی کرت راسل (بازیگر فیلم هایی مثل خشن 7 و هشت نفرت انگیز)، لوک همسورث (که شهرت اخیرش را مدیون سریال WestWorld است) و الکسیس بلدل (بازیگر سریال تحسین شده The Handmaids Tale) خواهد بود.

به گفته هالیوود ریپورتر، Crypto فیلمی الهام گرفته از «شرکت» و «دختری با خالکوبی اژدها» است و داستان یک مامور ضد پولشویی جوان را روایت می کند که به بررسی شبکه درهم تنیده فساد و کلاه برداری در شهری دور افتاده در نیویورک می پردازد؛ جایی که پدر و برادرش به خاطر چشم انداز در حال تغییر اقتصادی آن، با مشکلاتی در حفظ مزرعه خانوادگی و معیشت مواجه شده اند. این مامور خیلی زود خودش را در جهان زیرزمینی خطرناکی گرفتار می کند که توسط یک دلال آثار هنری مرموز، یک علاقه مند به ارزهای رمزپایه و یک حسابدار فاسد بنیان گذاشته شده است.

کارگردانی این فیلم برعهده جان استالبرگ جونیور خواهد بود که تا امروز کارنامه چندان درخشانی نداشته و تنها ساخته اش، فیلم کمدی «دبیرستان» است که نمره 26 را در وب سایت راتن تومیتوز دریافت کرده. با این حال، جمع بازیگران Crypto نویدبخش به نظر می رسد و باید دید که با اثری ارزشمند مواجه خواهیم بود یا فیلمی دیگر که صرفاً با سوار شدن بر موج اخبار به دنبال تصرف گیشه هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی