ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حذف درگاه آیفون X
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل در ابتدا قصد داشته آیفون X را بدون هیچ درگاه اتصالی بسازد

هنوز هم هستند کاربران زیادی که اعتقاد دارند حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آیفون ها یک اقدام اشتباه بود و برخی دلایل آنها نیز منطقی به نظر می رسد. به طور حتم گزارش تازه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

هنوز هم هستند کاربران زیادی که اعتقاد دارند حذف جک هدفون 3.5 میلی متری آیفون ها یک اقدام اشتباه بود و برخی دلایل آنها نیز منطقی به نظر می رسد. به طور حتم گزارش تازه بلومبرگ می تواند برای این افراد شوکه کننده باشد. این خبرگزاری مدعی شده که مقامات اپل در ابتدا ایده تولید آیفون X بدون هیچ درگاهی را در ذهن داشته اند.

در حالی که برخی منابع دیگر پیش از این خبر داده بودند که کمپانی کالیفرنیایی بالاخره تصمیم گرفته تا در سال آینده همرنگ جماعت شده و موبایل های هوشمندش را به پورت USB-C مجهز سازد، گزارش اخیر حرفی کاملاً متفاوت را مطرح می سازد.

حذف درگاه آیفون X

جالب تر آن است که بدانید ظاهراً دلیل کنار گذاشته شدن ایده حذف کامل درگاه ها از آیفون X، نه بروز مشکل برای انتقال داده ها و گوش دادن به موسیقی برای کاربران بوده، بلکه گران تر شدن قیمت نهایی به دلیل لزوم افزودن شارژر بی سیم به بسته بندی دستگاه مانع از اجرای نهایی آن شده است. تازه، یادمان نرود که پد شارژ بی سیم ایرپاور هنوز هم مراحل توسعه خود را می گذراند. ضمن این که طولانی تر بودن زمان مورد نیاز برای شارژ آیفون از طریق بی سیم نیز فاکتور مهمی در این میان به حساب می آید.

منبع خبر بلومبرگ تاکید دارد که اپل همچنان ایده حذف تمام درگاه ها و حتی دکمه های فیزیکی را برای آیفون های بعدی در ذهن دارد که به طور حتم این برنامه شامل درگاه لایتنینگ یا هر پورت دیگری که بعدتر جایگزین آن بشود، خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی