ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بتای عمومی مک او اس Mojave
تکنولوژی

اپل نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را منتشر کرد

ساعاتی پیش اپل در کنار عرضه نخستین بتای عمومی iOS 12، نسخه‌ بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را هم منتشر کرد. برای دریافت تمامی این نسخه‌های بتا، کاربران می‌بایست با مراجعه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۳

ساعاتی پیش اپل در کنار عرضه نخستین بتای عمومی iOS 12، نسخه‌ بتای عمومی مک او اس Mojave و tvOS 12 را هم منتشر کرد. برای دریافت تمامی این نسخه‌های بتا، کاربران می‌بایست با مراجعه به وبسایت برنامه بتای اپل نسبت به ثبت اپل آیدی و دانلود به‌روزرسانی اقدام کنند.

از جمله مهم‌ترین تغییراتی که در مک او اس موهاوی می‌بینید می‌توان به حالت تاریک (Dark Mode) یکپارچه برای سیستم عامل، قابلیت Stacks و مکالمات گروهی در فیس‌تایم اشاره کرد که پیش از این در سیستم عامل اپل برای مک بوک‌ها و آی مک حضور نداشتند.

حالت تاریک مک او اس موهاوی نه تنها به دسکتاپ شما جلوه خاص و منحصر به فردی می‌دهد، بلکه کار هنگام شب و در محیط‌های تاریک را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. اما Stacks هم قابلیت جدیدی برای نظم بخشیدن به دسکتاپ‌های شلوغ و به هم ریخته است که می‌تواند فایل‌ها را در گروه‌های منظم گردآوری کند.

نسخه بتای عمومی مک او اس Mojave

اما اپلیکیشن‌های پیش فرض iOS شامل News، Stocks، Voice Memos و Home هم برای اولین بار در موهاوی در دسترس کاربران مک قرار گرفته‌اند. همچنین اپ استور مک در این نسخه به طراحی جدیدی مزین شده و حالا در فیس‌تایم می‌توانید به مکالمات گروهی بپردازید.

در کنار بتای عمومی مک او اس، بتای tvOS 12 هم بالاخره پشتیبانی از قابلیت مورد انتظار Dolby Atmos را معرفی کرده تا بتوانید از تماشای فیلم‌ها با کیفیت صدایی خارق‌العاده در اپل تی وی لذت ببرید.

بتای مک او اس موهاوی را می‌توانید روی مک‌بوک‌های سال ۲۰۱۲ به بعد و tvOS 12 را روی نسل چهارم اپل تی وی دانلود و امتحان نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی