ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار دو قسمت اول سری Shenmue به صورت رسمی اعلام شد

پس از فاش شدن تاریخ انتشار و قیمت دو قسمت اول سری Shenmue توسط شعبه‌ی استرالیای فروشگاه مایکروسافت، شرکت سگا با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی تاریخ انتشار و قیمت صحیح بازی را اعلام کرد. با ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

پس از فاش شدن تاریخ انتشار و قیمت دو قسمت اول سری Shenmue توسط شعبه‌ی استرالیای فروشگاه مایکروسافت، شرکت سگا با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی تاریخ انتشار و قیمت صحیح بازی را اعلام کرد. با توجه به اعلامیه‌ی سگا، این بازی در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای این بازی در خرده‌فروشی‌ها، 30 دلار آمریکا خواهد بود.

دو قسمت اول سری Shenmue که قرار است به صورت یک کالکشن عرضه شود، نخستین بار در رویداد Sega Fes معرفی شد. با وجود بهبودهایی که روی هر دو نسخه‌ اعمال شده است اما طبق گفته‌های سازندگان نمی‌توان آن‌ها را ریمستر نامید، زیرا تغییرات قابل توجهی در جلوه‌های گرافیکی ایجاد نشده است. با وجود این، کاربران قادر خواهند بود تا از ویژگی‌های جدیدی همچون بهینه سازی کنترل‌ها، رابط کاربری به‌روزرسانی شده، وضوح تصویر قابل تنظیم و صداگذاری انگلیسی و ژاپنی لذت ببرند.

کالکشن Shenmue

سری Shenmue را یو سوزوکی، طراح بازی ژاپنی خلق کرده است که وظیفه‌ی ساخت برخی از بازی‌های موفق سگا همچون Out Run و Virtua Fighter را نیز بر عهده داشته است. نسخه‌ی اول این سری در سال 1999 برای کنسول دریم‌کست منتشر شد که در آن زمان توانست عنوان «گران‌ترین بازی» ساخته شده را از آن خود کند. 2 سال بعد نیز دنباله‌ی آن، یعنی Shenmue 2 عرضه شد.

داستان دو نسخه‌ی اول سری Shenmue با محوریت رایو هیزوکی بوده است که قصد داشته نه تنها انتقام قتل پدرش را بگیرد، بلکه راز عتیقه‌ای به نام Dragon Mirror را نیز کشف کند. این سری به خاطر دنیای جهان باز، سیستم مبارزه عمیق و تعدادی از مینی‌گیم‌هایش شهرت یافته است. در پایان، لازم به ذکر است که نسخه‌ی سوم این سری تحت عنوان Shenmue III هم اکنون برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. این بازی که سوزوکی کارگردانی آن‌ را بر عهده دارد، برای انتشار در سال 2019 برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali
    ali | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    این بازی فوق العادست یکی از بهترین بازی های که کردم

  • rad
    rad | ۱۴ تیر ۱۳۹۷

    بهترین بازی ای که تا به حال نشستم پاش همشن بوده . جالبه بدونید این بازی خیلی هم آموزنده هستش. رفتار هیزوکی میتونه الگویه مناسبی باشه برای همه بر خلاف اکثر بازیها ...

مطالب پیشنهادی