ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در کنار iOS 12، سومین نسخه بتا برای watchOS 5 و tvOS 12 هم منتشر شد

اپل ساعاتی پیش در کنار انتشار بتای جدید iOS 12، سومین نسخه بتای توسعه‌دهندگان خود را برای watchOS 5 و tvOS 12 نیز منتشر کرد. سیستم‌های عامل اپل برای اپل واچ و اپل تی وی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

اپل ساعاتی پیش در کنار انتشار بتای جدید iOS 12، سومین نسخه بتای توسعه‌دهندگان خود را برای watchOS 5 و tvOS 12 نیز منتشر کرد. سیستم‌های عامل اپل برای اپل واچ و اپل تی وی در این نسخه‌های بتا، قابلیت‌های جدیدی دریافت کرده‌اند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

اول به سراغ watchOS 5 می‌رویم. قابلیت جدیدی به نام «رقابت» (Competition) در نسخه جدید سیستم عامل watchOS به شما اجازه می دهد تا رقابت سالمی را با دوستان خود آغاز کنید. این برنامه می تواند تا حداکثر هفت روز ادامه پیدا کند و شاید شما و دوستانتان را از سبک زندگ کم تحرک کنونی نجات دهد.

watchOS

حالت تمرین جدید برای ورزش یوگا و پیاده‌روی با سنجش تغییر ارتفاع نیز به اپل واچ اضافه شده. همچنین برای دویدن در فضای باز می توانید از حالت Rolling Mile Pace استفاده کنید.

البته ساعت هوشمند اپل می تواند فعالیت ها را به شکل خودکار شناسایی کند و آنها را به فهرست فعالیت های جسمانی شما اضافه نماید. واکی تاکی برای ارسال پیام‌های صوتی کوتاه هم یکی دیگر از قابلیت‌های watchOS 5 خواهد بود.

از تغییرات سومین نسخه بتای watchOS 5 می‌توان به پیشنهاد دوستان جدید در واکی تاکی، نشانگر جدید Now Playing برای واچ فیس و مستقل شدن حجم صدای سیری از صدای سیستم عامل اشاره کرد.

اما سومین بتای tvOS 12 هم تغییراتی را در پی داشته و در حال حاضر برای نسل چهارم اپل TV و نسخه 4K این دیوایس منتشر شده است. پشتیبانی از Dolby Atmos، قابلیت Zero sign-on برای شناسایی سریع دستگاه و ورود آسان به حساب کاربری و اسکرین سیورهای Aerial از دیگر تغییراتی هستند که در این نسخه بتا مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی