ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت ها جایگزین عرضه سالانه بازى هاى یوبیسافت خواهند شد

طبق گفته هاى يكى از مديران يوبيسافت، به احتمال زياد نسخه هاى نسل بعد سرى Assassin’s Creed چند خط داستانى در بازه هاى زمانى متفاوتى را دنبال خواهند كرد. ليونل ريودو به عنوان يكى از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

طبق گفته هاى یکى از مدیران یوبیسافت، به احتمال زیاد نسخه هاى نسل بعد سرى Assassin’s Creed چند خط داستانى در بازه هاى زمانى متفاوتى را دنبال خواهند کرد.

لیونل ریودو به عنوان یکى از سران ارشد این کمپانى به تازگى اعلام کرده است که احتمال عرضه عنوانى از این سرى که در آن کاربران بتوانند براى فهم کامل داستان به دوره هاى تاریخى مختلفى سفر کنند وجود خواهد داشت.

در ضمن نسخه هاى بعدى از سرى فار کراى و Watch Dogs هم مى توانند در شهرها و کشورهاى مختلفى جریان داشته باشند. ریودو در رابطه با این موضوع مى گوید: «ما مى توانیم در دنیای یک بازى دوره هاى تاریخى مختلفى داشته باشیم. براى مثال در اساسینز کرید از دستگاه انیموس مى توان براى انجام این کار استفاده کرد.»

یوبیسافت

همچنین به گفته او روند صنعت بازى سازى به گونه اى بوده که حتى در سبکى مانند اکشن ماجراجویى که روى تجربه یک نفره متمرکز است، عمر بازى ها افزایش یافته و کاربران آن ها محتواى بیشترى براى اکتشاف خواهند داشت. براى مثال در بازى هاى آینده احتمال دارد که به جاى عرضه سالانه فرنچایزى، تنها یک بازی با انتشار آپدیتى تازه با محتواى جدیدى به روزرسانى شود: «ما در آینده خواهیم دید که عنوانى با استفاده از پیشرفت تکنولوژى و از بین رفتن محدودیت ها، به صورت مداوم به روزسانى شده و محتواى جدیدى دریافت مى کنند.»

براى مثال سه گانه اتزیو از سرى Assassin’s Creed را در نظر بگیرید که در آن سه قصه با حضور یک شخصیت محورى روایت مى شد. حال احتمال دارد که در آینده، این سه بازى تنها در قالب یک عنوان منتشر شده و سالانه آپدیت محتوایى دریافت کنند.

آیا با دیدگاه کمپانى یوبیسافت در مورد آینده بازى هاى ویدیویى موافق هستید؟ کدام را ترجیح مى دهید، اشتراک سالانه یا خرید بازى هاى جداگانه؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی