ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های رنگارنگ ۲۰۱۸ اپل
تکنولوژی

گمانه زنی ها در خصوص قیمت نهایی آیفون های ۲۰۱۸ اپل

پیش بینی شده که آیفون های ۲۰۱۸ اپل در سه مدل جدید، نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق شنیده ها هر سه این آیفون ها در بالای نمایشگر خود دارای بریدگی بوده و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

پیش بینی شده که آیفون های ۲۰۱۸ اپل در سه مدل جدید، نیمه دوم سال ۲۰۱۸ از راه برسند. طبق شنیده ها هر سه این آیفون ها در بالای نمایشگر خود دارای بریدگی بوده و از فناوری اسکن سه بعدی Face ID برخوردار خواهند بود. اما قیمت نهایی این موبایل های جدید اپل چقدر تعیین می شود؟

قبل از قیمت اما بد نیست به نامگذاری احتمالی گجت های مورد بحث بپردازیم. گرچه از کمپانی ساکن کوپرتینو هیچ گونه غافلگیری تازه ای بعید نیست، اما اگر همه چیز طبق پیش بینی ها پیش رود سه محصول جدید به ترتیبت ارزان قیمت بودن آیفون 9، آیفون X (مدل ۲۰۱۸) و آیفون X پلاس نام خواهند داشت.

حال به تفاوت های این سه مدل بپردازیم. همان طور که گفتیم آیفون 9 ارزانترین موبایل تازه وارد اپل خواهد بود. محصولی با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی و تنها مدلی که همچنان با پنل LCD روانه بازار خواهد شد. ضمناً این محصول مورد بحث تنها موبایلی جدید از اپل خواهد بود که از یک سنسور دوربین در بدنه پشتی خود بهره خواهد برد.

قیمت آیفون های ۲۰۱۸ اپل

گرچه آیفون 9 از برخی ویژگی ها محروم است، اما احتمالاً قیمت پایه ۷۰۰ دلاری آن (مشابه آیفون 8) بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد. تازه شنیده شده این محصول به مانند آیفون 5C از رنگ های متنوع و شادی برخوردار می شود.

حال به آیفون X (مدل ۲۰۱۸) می رسیم. نسخه به روز شده آیفون X امسال با سخت افزار داخلی جدید و چند قابلیت تازه از راه می رسد. خبر خوب این که این بهبودها به احتمال قریب به یقین با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری این محصول همراه خواهد شد تا جا برای ورود پادشاهی جدید باز شود.

اگر شنیده های پیشین را باور کنیم، می بایست انتظار ورود یک آیفون با نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED را در شهریور امسال داشته باشیم. فبلتی با سخت افزاری قدرتمند و البته قیمت ۱۰۰۰ دلاری. آیفون X پلاس پادشاه جدید موبایل های هوشمند ساخت اپل خواهد بود. قیمت گذاری احتمالی سایر آیفون ها را نیز در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت آیفون های ۲۰۱۸ اپل

دو آیفون X جدید تنها موبایل هایی از اپل خواهند بود که در سال جاری با نمایشگر AMOLED و قابلیت ثبت تصاویر در «حالت پرتره» عرضه می شوند. امیدواریم که صحیح نباشند، اما شایعاتی نیز وجود دارد که می گویند اپل قصد دارد مرز روانی ۱۰۰۰ دلاری برای قیمت گذاری آیفون های ۲۰۱۸ را بشکند. در آن صورت جدول بالا نیز به شکل ناراحت کننده ای دستخوش تغییر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی