ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Rezvani Tank Military Edition (13)
خودرو

رضوانی نسخه نظامی از شاسی بلند تانک را رونمایی کرد

در روزهای آغازین پاییز گذشته بود که شرکت رضوانی موتورز از یک شاسی بلند فوق العاده خاص با نام "تانک" رونمایی کرد. از آن تاریخ تاکنون این خودروی گران قیمت به خاطر ظاهر تهاجمی و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۰

در روزهای آغازین پاییز گذشته بود که شرکت رضوانی موتورز از یک شاسی بلند فوق العاده خاص با نام "تانک" رونمایی کرد. از آن تاریخ تاکنون این خودروی گران قیمت به خاطر ظاهر تهاجمی و قیمت بالای خود مورد توجه بوده و توانسته نظر مثبت برخی از افراد مشهور را جلب کند.

حال با گذشت حدود 10 ماه از آن تاریخ، رضوانی نسخه ای نظامی و جان سخت از تانک معروف خود را معرفی کرده است. این نسخه همانگونه که از نامش نیز پیداست، مقاوم تر از نسخه اصلی بوده و در برابر سلاح هایی با کالیبر بالا و مواد انفجاری قوی تر می تواند از سرنشینان خود محافظت کند. رضوانی سطح حفاظت تانک جدید را B7 اعلام کرده است.

Rezvani Tank Military Edition (9)

تقویت باک سوخت، رادیاتور، سیستم تعلیق و سپرها برخی از کارهایی بوده که مهندسین رضوانی در راستای افزایش ایمنی این خودرو انجام داده اند. تایرهای پنچر رو (run-flat)، قفل های الکترو مغناطیسی درها، آژیر پلیسی و چراغ های گردان، ماسک ضد حملات شیمیایی و سیستم دید در شب حرارتی از مشخصات قابل توجه تانک نظامی رضوانی هستند.

Rezvani Tank Military Edition (11)

به لحاظ فنی این نسخه از تانک در حالت استاندارد از همان شاسی و موتور 6.4 لیتری V8 Hemi بهره می برد. این موتور توانایی تولید 500 اسب بخار قدرت را دارد. اما برای افرادی که به دنبال قدرت بیشتر باشند، امکان سفارش موتور 707 اسب بخاری V8 Hellcat نیز فراهم شده است.

Rezvani Tank Military Edition (12)

رضوانی تانک ضد گلوله خود را با رنگ بژ صحرایی مات به مشتریان تحویل می دهد، اما آنها می توانند بنا به علاقه خود هر رنگ دلخواه را انتخاب کنند.

چنانچه فردی به این نسخه از تانک رضوانی علاقه مند باشد، باید 295,000 دلار در برای آن کنار بگذارد. بد نیست بدانید این رقم حدود 50 درصد بیشتر از نسخه استاندارد تانک است.

Rezvani Tank Military Edition (5)

همانطور که پیش تر اشاره کرده ایم، شرکت رضوانی در سال 2014 در کالیفرنیا بنیان نهاده شده و نامش را از موسس ایرانی الاصل خود گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    خبر برای چند روز پیشه

  • afshingm
    afshingm | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    http://www.rezvanimotors.com/the-story-of-ferris-rezvani-and-the-making-of-the-rezvani-beast-supercar/#the-story-of-ferris-rezvani
    یه نگاهی هم به این بندازین بد نیست. آدم میفهمه چی بود !؟ کی بود!؟ چی شد!؟

مطالب پیشنهادی