ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین کامپکت پریمیوم فوجی فیلم XF10 با لنز ثابت معرفی شد

فوجی فیلم امروز دوربین XF10 را معرفی کرد و باز هم نشان داد که از معرفی محصولات نامعمول هراسی ندارد. دوربین فوجی فیلم XF10 یک کامپکت پریمیوم با لنز ثابت به شمار می رود که ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

فوجی فیلم امروز دوربین XF10 را معرفی کرد و باز هم نشان داد که از معرفی محصولات نامعمول هراسی ندارد. دوربین فوجی فیلم XF10 یک کامپکت پریمیوم با لنز ثابت به شمار می رود که جایگزین مدل X70 شده است.

فوجی فیلم XF10 لنز عریض و ثابت 18.5 میلیمتری (معادل 27.8 میلیمتری) با ضریب اف 2.8 را با یک حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C همراه کرده است که رزولوشن بسیار بهتری نسبت به نسل قبل محسوب می شود. بدنه این دوربین بسیار جمع و جور است و فقط 280 گرم وزن دارد، یعنی تقریباً در حدود دوربین جدید سونی RX100 VI. البته اینجا خبری از منظره یاب الکترونیکی نیست و برای ثبت تصاویر فقط باید به نمایشگر لمسی سه اینچی متکی باشید.

دوربین فوجی فیلم XF10

توانایی دوربین فوجی فیلم XF10 برای ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 15 فریم بر ثانیه عملاً کاربردی ندارد و بهتر است نهایتاً از فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه استفاده کنید. دامنه حساسیت حسگر این دوربین به 200 تا 12800 واحد می رسد و از بلوتوث 4.1 برای ارتباط با گوشی های هوشمند بهره می برد. قابلیت بزرگنمایی دیجیتال (از طریق کراپ سنسور) در دو حالت 35 و 50 میلیمتری هم برای کاربر فراهم شده است.

دوربین فوجی فیلم XF10

استفاده از حسگر بزرگ و حرفه ای APS-C به همراه لنز ثابت کمی عجیب است، چون فوجی فیلم همین حالا هم مدل X100F را با کمی قیمت بیشتر در بازار دارد. دوربین فوجی فیلم XF10 همچنین به مدل میرورلس سطح مبتدی X-T100 نیز شبیه است. بنابراین اگر XF10 از یک لنز زوم بهره مند می شد، به راحتی می توانست عکاسان زیادی را به سمت خودش بکشاند و حریف جدی کانن G1 X باشد.

دوربین فوجی فیلم XF10

با این حال فوجی فیلم XF10 قیمت بسیار خوبی دارد و گزینه مناسبی برای عکاسی شهری به شمار می رود. این دوربین در آمریکا 500 و در کانادا 650 دلار قیمت خواهد داشت و در رنگ های مشکی یا طلایی به زودی وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی