ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عدم نیاز گلکسی نوت 9 به داک DeX Pad
تکنولوژی

عدم نیاز به داک DeX برای بهره مندی از قابلیت های دسکتاپ کلکسی نوت 9 سامسونگ

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تا زمینه را برای استفاده از قابلیت های دسکتاپ فبلت جدیدش بیش از پیش فراهم کند، چرا که شنیده شده برای اتصال گلکسی نوت 9 به مانیتور، ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تا زمینه را برای استفاده از قابلیت های دسکتاپ فبلت جدیدش بیش از پیش فراهم کند، چرا که شنیده شده برای اتصال گلکسی نوت 9 به مانیتور، کیبورد و ماوس نیازی به داک اتصال DeX Pad نخواهد بود.

ظاهراً به جای استفاده از داک اتصال، شما می توانید تنها با کمک یک تبدیل و اتصال آن به درگاه USB Type-C نمایشگر موبایلتان را به مانیتوری بزرگتر منتقل کنید. برای بهره مندی از کیبورد و ماوس نیز لازم است که این دیوایس ها از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار باشند.

گرچه در این حالت دیگر امکان شارژ گلکسی نوت 9 وجود نخواهد داشت، اما در عوض در موقعیت ها و شرایط بیشتری قادر خواهید بود تا تجربه کار با یک رایانه رومیزی را به کمک موبایل هوشمند خود داشته باشید.

عدم نیاز گلکسی نوت 9 به داک DeX Pad

عدم نیاز به DeX Pad مزایایی دارد، اما محدودیت هایی را نیز به دنبال می آورد. از جمله عدم امکان استفاده از ماوس و کیبورد به کمک درگاه USB. یا در اختیار نداشتن سیستم خنک کننده داک مذکور برای موبایل که می تواند در هنگام پردازش های سنگین شما را دچار دردسر کند.

با این همه شکی وجود ندارد که خریداران گلکسی نوت 9 سامسونگ همچنان قادر به استفاده از داک DeX موجود در بازار برای تبدیل گوشی خود به رایانه رومیزی خواهند بود.

فبلت پرچمدار کره ای ها ماه آینده میلادی رونمایی و روانه بازار می شود. موبایلی که بر اساس برخی گمانه زنی ها احتمالاً آخرین گوشی از سری پر افتخار Note خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nexaen
    nexaen | ۵ مرداد ۱۳۹۷

    امکان شارژ به وسیله ی شارژ وایرلس همچنان وجود داره

مطالب پیشنهادی