ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ورک استیشن WS65
تکنولوژی

کمپانی MSI از ورک استیشن WS65 با چیپست Core i9 رونمایی کرد

جدیدترین لپ تاپ ورک استیشن کمپانی MSI در کنار بدنه ای براق از سخت افزارهایی قدرتمند بهره می برد. این ورک استیشن که WS65 نام دارد، طراحی خود را از لپ تاپ محبوب GS65 Stealth Thin قرض گرفته ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

جدیدترین لپ تاپ ورک استیشن کمپانی MSI در کنار بدنه ای براق از سخت افزارهایی قدرتمند بهره می برد.

این ورک استیشن که WS65 نام دارد، طراحی خود را از لپ تاپ محبوب GS65 Stealth Thin قرض گرفته است. از ویژگی های شاخص این دستگاه می توان به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS HD، رزولوشن FHD، حاشیه های بسیار باریک و پوشش ۷۲ درصدی گاموت رنگی NTSC اشاره کرد.

وظیفه پردازش داده ها در قویترین پیکربندی WS65 بر عهده چیپست Core i9-8950HK، کارت گرافیک انویدیا کوادرو P4200 قرار دارد، البته رم هم نقشی اساسی در این میان دارد که میزان آن هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده است.ورک استیشن WS65

MSI پورت های متعدد و متنوعی را در این ورک استیشن تعبیه کرده که شامل درگاه های USB 3.1 Type-C HDMI 2.0، mDP 1.4، ورودی میکروفون، جک صوتی و سه درگاه USB 3.1 Type-A است. ماژول ذخیره سازی هم شامل دو گزینه متنوع PCIe SSD یا ترکیبی از PCIe SSD و SATA است.

از نظر طراحی WS65 نخستین لپ تاپ MSI با لوگوی جدید ورک استیشن های این شرکت است که از ترکیب سه خط مسی تشکیل شده و نسبت به نمونه قبلی ابهت بیشتری برای یک ورک استیشن به همراه دارد. ورک استیشن WS65این لپ تاپ قدرتمند با باتری ۸۲ وات ساعتی از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

کمپانی مذکور در کنار WS65 اعلام کرده که مانیتورهای منحنی Optix با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه ای از امروز در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. این مانیتورها که شامل دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچی است از نرم افزار On-Screen Display پشتیبانی می کنند که امکان کنترل تنظیمات در دسکتاپ را فراهم می کند. بر این اساس مدل ۲۷ اینچی این مانیتور ۲۹۹ دلار و مدل ۲۴ اینچی آن ۲۲۹ دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی