ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Datally
تکنولوژی

اپلیکیشن Datally دو قابلیت جدید برای مدیریت مصرف دیتا معرفی کرد

گوگل به تازگی اپلیکیشن مدیریت مصرف دیتای Datally را با دو قابلیت جدید به‌روزرسانی کرده است. این دو ویژگی دست کاربران را برای مدیریت و صرفه‌جویی بهتر در مصرف دیتا بیشتر از قبل باز می‌گذارند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

گوگل به تازگی اپلیکیشن مدیریت مصرف دیتای Datally را با دو قابلیت جدید به‌روزرسانی کرده است. این دو ویژگی دست کاربران را برای مدیریت و صرفه‌جویی بهتر در مصرف دیتا بیشتر از قبل باز می‌گذارند.

نخستین قابلیت جدید "Emergency Bank" نام دارد. به لطف آن دیتالی بخشی از دیتای کاربر را ذخیره و از آن محافظت می‌کند تا در مواقع نیاز در اختیار او قرار بدهد. به طور دقیق‌تر، شما می‌توانید هزینه و مقدار دیتایی که برای مواقع اضطراری خواهان ذخیره آن هستید را در اپلیکیشن وارد کنید.

در این صورت دیتالی به طور خودکار دسترسی اینترنت کلیه‌ اپلیکیشن‌ها را قطع می‌کند تا بتواند حجم تعیین شده توسط شما را در Emergency Bank ذخیره نماید. اما قابلیت جدید بعدی هم برای کاهش مصرف دیتا کاربرد دارد.

Bedtime Mode ویژگی جدیدی است که شب‌ها جلوی استفاده از اینترنت دیتا را می‌گیرد. بدین صورت که می‌توانید زمان خوابیدن و برخاستن از خواب را برای اپ تعریف کنید تا در این بازه اجازه ندهد که اینترنت دیتا فعال بماند.

هر دو قابلیت هم‌اکنون به آخرین نسخه اپلیکیشن Datally اضافه شده‌اند. برای دریافت اپ می‌توانید همین حالا به پلی‌استور گوگل مراجعه نمایید. همچنین برای آشنایی با قابلیت‌های این اپ و یادگیری استفاده از آن، خواندن این مقاله دیجیاتو را هم به شما توصیه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی