ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه PES 2019 منتشر شد؛ قدرت فوتبال [تماشا کنید]

مدت کوتاهی از انتشار PES 2019 گذشته و کونامی به همین مناسبت تریلر جذابی را از این بازی منتشر کرده است. در این تریلر که ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا یعنی فیلیپه کوتینیو در آن حضور ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

مدت کوتاهی از انتشار PES 2019 گذشته و کونامی به همین مناسبت تریلر جذابی را از این بازی منتشر کرده است. در این تریلر که ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا یعنی فیلیپه کوتینیو در آن حضور دارد،‌ شاهد روایتی از عشق تمام اقشار مردم به ورزش فوتبال هستیم.

با توجه به معدود نمراتی که از این بازی منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد که کونامی در انتقال عشق و علاقه فوتبال به کاربران این بازی موفق ظاهر شده است. منتقدان می‌گویند کونامی امسال هم هسته اصلی گیم پلی را ثابت نگه داشته اما بعضی از بخش‌ها برای انتقال حس و حال طبیعی‌تر تغییر کرده‌اند. برای مثال،‌ عملکرد دفاعی در PES 2019 به «دفاع تاکتیکی» سری فیفا نزدیک شده است. البته این قسمت هنوز هم چند پله از آن آرکید تر است.

در ضمن، سرعت بازی هم تا حدودی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و تکنیک سه بعدی جدیدی که در PES 2019 استفاده شده نیز به تغییر حس و حال مسابقات این بازی کمک شایانی کرده است.

در ضمن، حال که PES 2019 رسما منتشر شده‌،‌ بهترین بازیکنان حاضر در بازی هم مشخص شده‌اند. مسی به عنوان نفر اول این لیست، امتیازی معادل ۹۴ را در این بازی دارد و رونالدو نیز با همین امتیاز، مشترک با ستاره آرژانتینی، بهترین بازیکن این بازی محسوب می‌شود. در ادامه،‌ نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاریس سینت ژرمن نیز با وجود مصدومیت بلند مدت خود با امتیاز 93 در رده بعدی جای دارد.

البته این امتیازها قطعی نیست و میزان آن‌ها با توجه به عملکرد بازیکنان طی فصل جاری تغییر خواهد کرد. سازندگان PES 2019 قول پشتیبانی کاملی را از این بازی داده‌اند و همین حالا هم آپدیت جدیدی برای به‌روز شدن نقل و انتقالات و همچنین اضافه شدن موارد جدیدی به بازی منتشر شده است.

PES 2019 برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. در نهایت برای اطلاع از سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی