ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرخ ارز و طلا
تکنولوژی

هشدار پلیس به سایت‌هایی که نرخ ارز و طلای دروغین را منتشر می‌کنند

فرمانده انتظامی پایتخت هشدار داده که 15 سایتی که شبانه روز و بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به درج و اعلام قیمت‌های دروغین ارز می‌کردند شناسایی شده و قرار است با همکاری دستگاه قضایی با آنها ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰

فرمانده انتظامی پایتخت هشدار داده که 15 سایتی که شبانه روز و بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به درج و اعلام قیمت‌های دروغین ارز می‌کردند شناسایی شده و قرار است با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد شود.

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه چهارمین مرحله طرح دستگیری سارقان و قاچاقچیان کالا و ارز در مقر پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: «با هماهنگی دستگاه قضایی کار برخورد پلیس با این ۱۵ سایت آغاز شده است؛ برخی احضار شده‌اند و تعدادی نیز در حال احضار هستند.»

نرخ ارز و طلا

وی در خصوص دلالان بازار سکه و ارز نیز اعلام کرده که تمامی افراد تحت نظارت پلیس هستند. او باور دارد که رفتار و دلالان و عملکرد این 15 سایت باعث شده بود که حباب دروغینی در خصوص قیمت سکه و ارز به وجود بیاید، حبابی که از دیروز شکستگی‌های آن به وجود آمده و در لحظه نگارش این مطلب نیز اخبار ضد و نقیضی در خصوص ادامه سقوط قیمت دلار و طلا به گوش می‌رسد.

از صبح امروز که نوسانات دلار و ارز شدت یافته و هجوم مردم به صرافی‌ها را در سراسر شهر نظاره گر هستیم و پلیس اعلام کرده که شدیدا با دلالان و افراد سودجود برخورد جدی خواهد کرد. بسیاری از کاربران و کارشناسان از جمله وزیر ارتباطات باور دارند که فضای مجازی در کاهش قیمت دلار بی تاثیر نبوده و ترکیدن این حباب را حاصل فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی می‌دانند، کاهش قیمتی که البته هنوز برای ادعای ثبات و بادوام ماندن آن زود است و باید دید تاثیراتش به تدریج در بازار چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی