ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار از طریق خطوط تلفن
تکنولوژی

ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن چگونه امکان پذیر است؟

در دومین روز نمایشگاه تلکام ۹۷ شرکت مخابرات کارگاهی با عنوان «ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن» برگزار کرد که در آن صاحبان کسب و کار‌های خدماتی حضور داشتند. این کارگاه توسط «حمید ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

در دومین روز نمایشگاه تلکام ۹۷ شرکت مخابرات کارگاهی با عنوان «ایجاد کسب و کار از طریق خطوط تلفن» برگزار کرد که در آن صاحبان کسب و کار‌های خدماتی حضور داشتند.

این کارگاه توسط «حمید حیدری» عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی «آرین وب پارس» برگزار و در آن خدمات این استارتاپ معرفی شد.

انتقال محتواهای تجاری‌سازی شده از طریق خطوط تلفن به دو شکل VIR و CALL CENTER صورت می‌گیرد. حیدری توضیح داد که در شیوه VIR محتوا به صورت ضبط شده به مخاطبان ارائه می‌شود مانند شماره‌هایی که محتواهای سرگرمی و کودکانه ارائه می‌کنند و هزینه آنها روی قبض تلفن کاربر اضافه می‌شود:

«افراد یا شرکت‌هایی که تمایل دارند چنین خدماتی را ارائه کنند می‌توانند مجوزهای خود را ارائه کرده تا سرشماره‌ای به آنها تعلق گیرد. محتوایی که آنها ارائه می‌کنند به تائید شرکت مخابرات رسیده و پس از آن ارائه می‌شود.»

کسب و کار از طریق خطوط تلفن

شکل دوم خدمات تلفنی که شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات بیشتر از آن استفاده می‌کنند، CALL CENTER است که در آن مشاوره به صورت تلفنی انجام می‌شود و مشاوران می‌توانند بنا به درخواست صاحب شغل متمرکز یا غیر متمرکز باشند.

آنطور که حیدری می‌گوید هیچ محدودیتی برای تعداد کان کریتیکال‌ها وجود ندارد و در صورتی‌که کیفیت سرورها بالاتر برود، می‌توان خدمات بهتری ارائه کرد:

«اتصال به مشاوران از طریق خط ثابت، IP4 و SOFT4 ممکن خواهد بود. ضمن آنکه کاربران می‌توانند به شیوه‌های مختلفی مانند استفاده از بسته های اشتراکی، پرداخت مستقیم از طریق قبض و درگاه بانکی، هزینه استفاده از خدمات را پرداخت کنند.»

گفتنی‌ست محدوده ارائه این خدمات در سطح کشور و بستر فیبر نوری است. بنابراین کلیه افرادی که در زمینه‌ای خاص تخصص داشته و قادر به ارائه خدمات مشاوره‌ای و تلفنی هستند، می‌توانند با ارائه مجوزهای خود و برنامه ریزی ارائه محتوا اقدام به راه اندازی کسب و کارهای تلفنی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamadamak
    mohamadamak | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    تلفن خخخ بازگشت به ما قبل از تاریخ واقعا خجالت آوره به جای اینکه به اینترنت بیشتر اهمیت بدهند و....

مطالب پیشنهادی