ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت iOS 12.0.1
تکنولوژی

تغییرات آپدیت iOS 12.0.1 در یک نگاه

اپل امروز آپدیت iOS 12.0.1 را برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات نسخه جدید این سیستم عامل منتشر کرد. iOS 12 علیرغم آنکه قابلیت‌های زیادی برای آیفون‌ها به ارمغان آورده و بعضی محدودیت‌های نسخه‌های پیشین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

اپل امروز آپدیت iOS 12.0.1 را برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات نسخه جدید این سیستم عامل منتشر کرد. iOS 12 علیرغم آنکه قابلیت‌های زیادی برای آیفون‌ها به ارمغان آورده و بعضی محدودیت‌های نسخه‌های پیشین را از سر راه برداشته، هنوز به طور کامل پایدار و بی‌نقص نیست و مشکلاتی در آن دیده می‌شود.

به عنوان مثال، وجود یک باگ باعث می‌شود که در عمل شارژ دو آیفون جدید XS و XS Max با کابل لایتنینگ اختلال ایجاد شود. این مشکل حتی ممکن است گریبانگیر مدل‌های دیگر آیفون هم بشود، اما با دریافت آپدیت 12.0.1 دیگر اثری از این مشکل مشاهده نخواهید کرد.

در iOS 12.0.1 همچنین مشکل انتخاب شبکه وای فای پر سرعت نیز برطرف شده است. ظاهرا در iOS 12 آیفون در عوض انتخاب شبکه‌های وای فای با سیگنال 5 گیگاهرتز، شبکه‌های 2.4 گیگاهرتزی را انتخاب می‌کرده که سرعت پایین‌تری دارند.

اما آپدیت جدید به غیر از رفع باگ، تغییراتی را هم به همراه داشته است. به عنوان مثال کاربران آیپد با دریافت این آپدیت متوجه برگشتن دکمه شماره‌ها (123) در کیبورد به جای سابق خود در نسخه‌های قبلی iOS می‌شوند. اپل در iOS 12 دکمه مخصوص شماره‌ها را با دکمه اموجی/تعیین زبان جابجا کرده بود.

فهرست تغییرات کامل آپدیت iOS 12.0.1 به شرح زیر است:

  • برطرف شدن مشکل عدم شارژ آیفون XS بلافاصله بعد از اتصال به کابل لایتنینگ
  • برطرف شدن مشکل اتصال مجدد آیفون XS به شبکه‌های وای فای 2.4 گیگاهرتزی به جای 5 گیگاهرتزی
  • بازگشت دکمه 123؟ در کیبورد آیپد به محل سابق
  • برطرف شدن مشکل عدم نمایش زیرنویس در بعضی اپلیکیشن‌های مدیاپلیر
  • حل مشکل عدم دسترسی به بلوتوث

برای دریافت این آپدیت رفع باگ می‌توانید همین حالا در آیفون و آیپد مسیر Settings > General > Software Update را دنبال کنید.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۱۷ مهر ۱۳۹۷

    این همه آپدیت داد، هنوزم که هنوزه مشکل ریلود شدن اپ ها تو مالتی تسک حل نشده، قشنگ مثل اندروید شده، چند ساعت که یه اپ تو بک گراند باز باشه، وقتی میری سراغش ریلود میشه، تازه گوشی من 7 پلاس هست که 3 گیگم رم داره

مطالب پیشنهادی