ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Exodus 1
تکنولوژی

کمپانی HTC موبایل مبتنی بر بلاک چین Exodus 1 را معرفی کرد

کمپانی HTC بعد از مدت ها انتظار سرانجام از موبایل ویژه ذخیره سازی ارز مجازی به نام Exodus 1 رونمایی کرد و روش فروش مخصوصی را هم برای آن در نظر گرفته است. افزایش بهای ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۱

کمپانی HTC بعد از مدت ها انتظار سرانجام از موبایل ویژه ذخیره سازی ارز مجازی به نام Exodus 1 رونمایی کرد و روش فروش مخصوصی را هم برای آن در نظر گرفته است.

افزایش بهای ارزهای مجازی نظیر بیت کوین و اتریوم باعث ایجاد راه های منحصر به فردی برای نگهداری از آنها شده که شامل صرافی های آنلاین، کیف پول سخت افزاری و صندوق امانات زیر زمین می شد و حالا کمپانی HTC هم از موبایلی ویژه برای ذخیره این توکن ها رونمایی کرده است.

آنچه که این موبایل را منحصر به فرد می سازد کیف پول مجازی Zion است که توسط همین کمپانی توسعه یافته و با استفاده از بخش امنیتی Secure Enclave چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کلیدها را از بخش های نامطمئن سیستم عامل و اپلیکیشن ها مخفی نگاه می دارد. در واقع موبایل Exodus 1 به لطف Zion به یک کیف پول ارز مجازی سخت افزاری تبدیل می شود.Exodus 1دیگر ویژگی مهم این گوشی اجرای dApps یا اپ های غیرمتمرکز است که طی آن برای اطمینان از صحت داده ها و عدم دستکاری نتایج، اپلیکیشن ها به صورت همزمان روی دستگاه های مختلف اجرا می شوند. HTC اطلاعات بیشتری را در این باره منتشر نکرده اما این قابلیت احتمالا بر پایه اتریوم اجرا می شود.

این موبایل در کنار قابلیت های ویژه از نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن 1440p، نسبت تصویر ۱۸:۹، چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که آن را از نظر توان پردازش داده ها در رده پرچمدارهای کنونی قرار می دهد.

پنل پشتیExodus 1 میزبان دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی بوده و در پنل جلو نیز یک ماژول دوگانه دیگر با سنسورهای ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی عمل می کند.

از قابلیت های دیگر این گوشی باید به اندروید پیش فرض اوریو، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 اشاره کرد.

نکته جالب اینجاست که خرید Exodus 1 تنها از طریق ارزهای مجازی میسر است و بهای آن ۰.۱۵ بیت کوین یا ۴.۷۸ اتریوم تعیین شده که برابر با ۹۶۰ دلار خواهد بود. البته همین قیمت بالا بسیاری از کاربران معمول را از خرید آن منصرف می سازد و تایوانی هم به همین خاطر فروش آن را به رمزپول ها منحصر ساخته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۲ آبان ۱۳۹۷

    عجب موبایل عجب موبالیه عالیه
    من همش 3 اتریوم دارم بتونم تا 5 اتر برسونم میخرمش

  • dadynaderi1
    dadynaderi1 | ۱ آبان ۱۳۹۷

    به به ، امیدوارم موبایل موفقی بشه و کمک کنه htc به روزای اوجش برگرده

  • A.R
    A.R | ۱ آبان ۱۳۹۷

    موبایل بلاکچین چیه؟

    • امیر
      امیر | ۱ آبان ۱۳۹۷

      مقاله رو بخون متوجه میشی ⁦☺️⁩

مطالب پیشنهادی