ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 10 احتمالاً نخستین موبایل با حافظه فوق سریع UFS 3.0 باشد

اوایل سال جاری میلادی بود که استاندارد UFS 3.0 (یا Universal Flash Storage) با وعده پهنای باند دو برابری نسبت به UFS 2.1 معرفی شد؛ استاندارد دیگری که هم اکنون در صنعت موبایل های هوشمند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۰

اوایل سال جاری میلادی بود که استاندارد UFS 3.0 (یا Universal Flash Storage) با وعده پهنای باند دو برابری نسبت به UFS 2.1 معرفی شد؛ استاندارد دیگری که هم اکنون در صنعت موبایل های هوشمند استفاده می شود. اما گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً نخستین اسمارت فونی باشد که همراه با با حافظه های فوق سریع نسل جدید از راه می رسد.

جی اوه، مدیر محصولات مرتبط با حافظه سامسونگ طی رویداد Qualcomm 4G/5G Summit امسال در هنگ کنگ اعلام کرده بود که نخستین موج از موبایل های سامسونگ با پشتیبانی از UFS 3.0 طی نیمه نخست 2019 از راه می رسند. اگرچه او اشاره مستقیمی به گلکسی اس 10 نداشت، اما این پرچمدار شایسته ترین گزینه برای بهره مندی از تکنولوژی مورد اشاره به نظر می آید.

بنابر گزارش های پیشین، سامسونگ امسال چند مدل از گلکسی اس 10 عرضه می کند که یکی از آنها از استاندارد 5G پشتیبانی می کند و احتمالاً همان مدلی باشد که به حافظه UFS 3.0 نیز مجهز می شود. ارزان قیمت ترین مدل از این خانواده قرار است با حافظه داخلی 64 گیگابایتی از راه برسد و از آن جایی که UFS 3.0 تنها در ظرفیت های بالاتر از 128 گیگابایت ارائه می شود، بعید است این مدل حافظه ای سریع مثل دیگر اعضای خانواده اش داشته باشد.

شایعات تا به امروز حاکی از آن بوده اند که در سال 2019 شاهد سه مدل گلکسی اس 10 خواهیم بود. مدل استاندارد و نیز گلکسی اس 10 «لایت» با نمایشگر 5.8 اینچی از راه می رسند و مدل بزرگ تر اس 10 پلاس به نمایشگر 6.44 اینچی مجهز خواهد بود. هر سه مدل پنلی از نوع اولد خواهند داشت اما لبه های خمیده تنها در اس 10 و اس 10 پلاس به کار گرفته می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲ آبان ۱۳۹۷

    کجا پول خرید؟

مطالب پیشنهادی