ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هشت دقیقه از گیم پلی کال آف دیوتی موبایل لو رفت [تماشا کنید]

هر روز که می‌گذرد، اطلاعات بیشتری از همکاری هیجان انگیز تنسنت و اکتیویژن لو می‌رود؛ این دو کمپانی معروف در حال حاضر مشغول ساخت قسمت جدیدی از کال آف دیوتی (Call of Duty) برای اندروید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

هر روز که می‌گذرد، اطلاعات بیشتری از همکاری هیجان انگیز تنسنت و اکتیویژن لو می‌رود؛ این دو کمپانی معروف در حال حاضر مشغول ساخت قسمت جدیدی از کال آف دیوتی (Call of Duty) برای اندروید و iOS هستند و از ماه پیش شاهد اولین تصاویر، جزییات و ویدیوهای این بازی بودیم.

ساعاتی قبلی یک ویدیو جدید دیگر از این نسخه کال اف دیوتی به دست رسید که باز مهر تاییدی بر اطلاعات قبلی به حساب می‌آید. این ویدیو هشت دقیقه‌ای از نسخه بتای محدود بازی گرفته شده، به خوبی سرعت بالای مبارزات را نشان می‌دهد و همچنین به نظر می‌رسد که تست بازی روی گوشی قدرتمند شیائومی می ۸ بوده است.

هر چند این مسئله بدین معنا نیست که ویدیو، بالاترین کیفیت بازی را به نمایش می‌گذارد. چون همانند پابجی، احتمال دارد که تنسنت تنظیمات گرافیکی بالاتر را در بتا فعال نکند. با توجه به گفته یکی از کاربران ردیت و با استناد به صحبت یوتوبرهای چینی، انگار کال آف دیوتی موبایل بخش بتل رویال نیز خواهد داشت که با توجه به محبوبیت‌های Blackout غیر از این هم انتظار نمی‌رفت.

از طرفی گزارشات نشان می‌دهند که تا قبل از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ (از دی ۹۷ تا فروردین ۹۸) بتای جهانی منتشر خواهد شد. پابجی موبایل تقریبا در همین بازه زمانی ۲۰۱۸ به انتشار رسید و احتمالا تنسنت می‌خواهد تا دوباره همین رویه را برای اثر مورد انتظارش پیش بگیرد. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتر بنامیم.

کال آف دیوتی موبایل

بد نیست بدانید همزمان با لو رفتن اولین تصاویر کال آف دیوتی، منابع داخلی تایید کردند که بازی نه تنها بعضی از نقشه‌های قدیمی سری را خواهد داشت بلکه حالت گیم پلی زامبی نیز در بازی حضور دارد. ترکیب تمام این ویژگی‌های محبوب با بخش بتل رویال و برند کال آف دیوتی می‌تواند اثر بعدی تنسنت را به یکی از موفق‌ترین عناوین ۲۰۱۹ تبدیل کند.

جالب اینجاست تنسنت تنها کمپانی نیست که به ساخت یک کال آف دیوتی موبایل روی آورده و به همراه آن، چند ماه پیش تایید شد که استودیوی کینگ، سازنده کندی کراش، مشغول توسعه دهنده کال آف دیوتی دیگری برای اندروید و iOS است. هنوز هیچ اطلاعاتی از این یکی پروژه به بیرون درز پیدا نکرده و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • oldboy
    oldboy | ۶ آبان ۱۳۹۷

    از رو زولا کپی کرده
    زولا بهترین بازی جهانه

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۵ آبان ۱۳۹۷

    محشره، چه دیر میاد

مطالب پیشنهادی