ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تم‌های تاریک و روشن جدیدی به جی بورد اضافه می شود

به زودی گزینه‌های بیشتری برای شخصی سازی کیبورد گوگل یعنی جی بورد، در تلفن‌های هوشمند ارائه خواهدشد. بر اساس اطلاعاتی که توسعه دهندگان مستقل در XDA-Developers از نسخه‌ی بتای اپلیکیشن جی بورد به دست آورده‌اند، تم‌های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

به زودی گزینه‌های بیشتری برای شخصی سازی کیبورد گوگل یعنی جی بورد، در تلفن‌های هوشمند ارائه خواهدشد. بر اساس اطلاعاتی که توسعه دهندگان مستقل در XDA-Developers از نسخه‌ی بتای اپلیکیشن جی بورد به دست آورده‌اند، تم‌های تاریک و روشن زیادی در راه کیبورد‌های اندروید است.

تم‌های جدید یاد شده هنوز به صورت رسمی در دسترس همه‌ی کاربران قرار نگرفته‌اند، اما اگر در حال استفاده از نسخه‌ی بتای جی بورد باشید می‌توانید رنگ‌های جدید را مشاهده و از آن‌ها استفاده کنید.

البته لازم به ذکر است که دارندگان گوشی‌های پیکسل به طور کامل به رنگ‌های جدید دسترسی خواهند داشت و اگر از دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، با توجه به گوشی که در اختیار دارید ممکن است دسترسی به رنگ‌ها متفاوت باشد.

البته به محض عرضه‌ی رسمی آپدیت نسخه‌ی اصلی همه‌ی دستگاه‌ها به تمامی تم‌های ارائه شده در جی بورد دسترسی خواهند داشت.

بنابر گزارشاتی که از وبسایت XDA-Developers منتشر شده، اپلیکیشن جی بورد به زودی دارای ۲۵ تم با رنگ روشن و ۲۹ تم با رنگ تاریک خواهد شد که در آخرین نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

اگر همین حالا از نسخه‌ی بتای کیبورد جی بورد استفاده می‌کنید، می‌توانید آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن را از پلی استور دانلود کرده و نگاهی به تم‌های جدید کیبورد گوگل بیاندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی