ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 20 پرو در فیلمبرداری زیر آب چه عملکردی دارد؟

هواوی میت 20 پرو یکی از تلفن‌های هوشمندی محسوب می‌شود که بهترین تجربه‌ی کاربری از دوربین را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این تلفن دارای دوربینی فوق العاده است که ویژگی‌های متعدد بسیار زیادی دارد. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

هواوی میت 20 پرو یکی از تلفن‌های هوشمندی محسوب می‌شود که بهترین تجربه‌ی کاربری از دوربین را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این تلفن دارای دوربینی فوق العاده است که ویژگی‌های متعدد بسیار زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های یاد شده استفاده از دوربین زیر آب است که Android Authority به بررسی آن پرداخته است.

حالت فیلمبرداری زیر آب طوری طراحی شده که بتوان با استفاده از تلفن هوشمند از زیر آب عکسبرداری کرد. اگرچه این تلفن دارای نمره‌ی IP86 در زمینه‌ی مقاومت در برابر آب است اما بعد از سوییچ کردن به حالت استفاده از دوربین زیر آب، اولین چیزی که مشاهده می‌کنید یک پیام است که از شما می‌خواهد تا از محافظ مخصوص ضد آب این گوشی استفاده کنید. همچنین به کاربران توصیه می‌کند که از دستور العمل‌های مربوطه برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی پیروی کنند تا گارانتی تلفن هوشمند از بین نرود.

محافظ ضد آب این تلفن هوشمند تنها در کشور چین به فروش می‌رسد. بنابراین برای بررسی یاد شده از محافظ ضد آب اورجینال استفاده نشده است. در این حالت، دکمه‌ی بالا بردن صدا برای عکسبرداری و دکمه‌ی کم کردن صدا برای شروع فیلمبرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما حالت یاد شده دارای چه معضلاتی است؟ قبل از هرچیز، ویژگی‌های ارائه شده توسط این دوربین زیر آب بسیار محدود است. دوربین سلفی در زیر آب کار نمی‌کند و نمی‌توان از تله فوتو یا عکسبرداری عریض بهره‌مند شد.

طبق گفته‌های نویسنده‌ی مطلب اصلی بعد از رفتن به زیر آب و در عرض کمتر از یک دقیقه، گوشی به صورت خودکار به بخش تنظیمات رفته و از حالت استفاده از دوربین زیر آب خارج شده است. موضوعی که احتمالا به خاطر برخورد آب با صفحه‌ی گوشی اتفاق افتاده است.

تلفن‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت‌های دیگر نظیر هایسنس و CAT از یک دکمه‌ی سخت افزاری یا مجموعه‌ای از عملکرد‌های حرکتی برای خارج شدن از این حالت استفاده می‌کنند که به نظر منطقی‌تر می‌آید.

هواوی میت 20 پرو به طور کلی یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند کنونی محسوب می‌شود، اما برای استفاده زیر آب خیلی مناسب نیست. هواوی باید کمی ویژگی استفاده از دوربین میت 20 پرو در زیر آب را بهبود دهد تا عملکرد قابل قبول‌تری از خود به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۷ دی ۱۳۹۷

    سونی این همه کار کرد اخرشم هیچی بنظرم کار بیهوده ای هست

مطالب پیشنهادی