ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین خودرو هان تنگ در بروجرد تولید شد +تصاویر

هجوم کراس اور های چینی به بازار ایران همچنان ادامه دارد و هولدینگ های بزرگ ایرانی یکی پس از دیگری به سراغ برند های ریز و درشت چشم بادامی ها رفته و اقدام به واردات ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هجوم کراس اور های چینی به بازار ایران همچنان ادامه دارد و هولدینگ های بزرگ ایرانی یکی پس از دیگری به سراغ برند های ریز و درشت چشم بادامی ها رفته و اقدام به واردات خودرو می نمایند. هان تنگ خودروساز چینی دیگری است که قرار است محصولات خود را توسط عظیم خودرو در ایران بفروش برساند. اولین خودرو تولیدی هان تنگ از خط تولید شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو خارج شد.

محصول هان تنگ ایکس7 به عنوان اولین تولید این خودرو چینی در ایران و شهر بروجرد به تولید رسیده است و خط تولید صنایع تولیدی عظیم خودرو می تواند در هر ساعت، 10 دستگاه محصول هن تنگ را تولید کند و در صورت فعالیت در سه شیفت کاری ظرفیت تولید بیش از 150 دستگاه خودرو در روز برای این شرکت فراهم است.

هان تنگ X7 در حال حاضر بزرگترین کراس اوور این برند چینی است که در سال 2016 به بازار این کشور معرفی شد.
این خودرو در سگمنت کراس اور های میان سایز قرار دارد و بر اساس پلت فرم زوتی T210 که در ایران با نام کوپا T210 عرضه شده، بسط و توسعه یافته است.
محصول هان تنگ X7 که اولین محصول تولیدی صنایع تولیدی عظیم خودرو است، با قوی ترین پیشرانه ی خود یعنی موتور دو لیتری توربو 190 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور به خط تولید این شرکت خودروسازی خصوصی آمده است.
برای توصیف محصولات چینی باید در ابتدا به این نکته توجه کرد که خودروهای چینی عموما کپی از محصولات بین المللی بوده و هان تنگ ایکس 7 هم از این قاعده مستثنی نیست و در نمای جلو این خودرو شمه ای از کراس اور های فولکس واگن به چشم می خورد.

"ایکس7" به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک سه کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و… مجهز است.

هان تنگ

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده این خودرو، موتور موجود از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره برده و میزان مصرف سوخت هان تنگ X7 برابر با 8 لیتر در 100کیلومتر اعلام شده است.
یادآور می شود که خطوط تولید و کارخانه شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در شهر بروجرد استان لرستان فعالیت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی