ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و استخدام معاون ارشد پوشیدنی‌ها؛ آیا ساعت هوشمند گوگل در راه است؟

گزارش مالی اخیر گوگل نشان داد که بخش قابل توجهی از سود این شرکت از محل تبلیغات کسب می شود؛ اما کمپانی ساکن مانتین ویو برای توسعه کسب و کار خود در بازارهای مختلف محصولاتی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۰

گزارش مالی اخیر گوگل نشان داد که بخش قابل توجهی از سود این شرکت از محل تبلیغات کسب می شود؛ اما کمپانی ساکن مانتین ویو برای توسعه کسب و کار خود در بازارهای مختلف محصولاتی مانند موبایل، اسپیکر هوشمند و کروم بوک را هم عرضه می کند. حال به نظر می رسد که شرکت مورد بحث قصد حضور جدی در حوزه پوشیدنی ها را داشته و احتمالاً باید منتظر ساعت هوشمند گوگل باشیم.

کمپانی گوگل به تازگی دو عنوان شغلی معاون ارشد و مدیر طراحی را در فهرست واحد پوشیدنی های وبسایت خود (برای جذب نیرو) قرار داده و اظهار داشته امیدوار است ورود افراد جدید در این سمت ها، منجر به خلق محصولات شاخص و آینده نگرانه با هدف رضایت مشتری شود.

ساعت هوشمند گوگل

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته همواره شاهد انتشار شایعاتی مبنی بر توسعه ساعت هوشمند گوگل با نام تجاری «Google Pixel Watch» بودیم که در نهایت مدیر واحد مهندسی Wear OS این شرکت با ورود به ماجرا عنوان کرد چنین محصولی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و کمپانی تمرکز خود را بر گسترش شبکه شرکا و تقویت سیستم عامل wearable OS معطوف خواهد کرد.

متقاضیان شغل مدیر طراحی و معاون ارشد باید به ترتیب 15 و 12 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند

حال اما گوگل به دنبال استخدام دو مدیر مجرب در واحد پوشیدنی های خود است که طبق مطالب موجود در فهرست وبسایت، متقاضی سمت مدیر طراحی باید حداقل 15 سال سابقه مرتبط در حوزه توسعه محصولات نوآورانه داشته باشد. وی همچنین باید ترندهای موجود و فرآیندهای تولید را شناسایی کرده و تیم طراحی را از مرحله ارائه طرح مفهومی تا تولید محصول نهایی رهبری کند.

شرایط احراز شغل معاون ارشد نیز جالب توجه بوده و متقاضی باید علاوه بر 12 سال سابقه در حوزه طراحی و تولید لوازم الکترونیکی، توانایی آغاز و مدیریت چند طرح بهبود ابتکاری به صورت همزمان را داشته باشد. معاون ارشد در ضمن مستقیماً با تیم رهبری سخت افزارهای گوگل همکاری کرده و مسئول تمام پوشیدنی های تولیدی شرکت خواهد بود.

گفتنی است با توجه به وضعیت نه چندان مطلوب محصولات مجهز به wear OS در بازار، احتمال عرضه ساعت هوشمند گوگل دور از انتظار نیست و با توجه به سابقه خوب کمپانی در ارائه محصولات کاربر پسند، ممکن است یکه تازی اپل در بازار ساعت های هوشمند با رقیب جدی مواجه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی