ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد محبوبترین محصول تازه اپل پس از آیپد محسوب می‌شود

دو سال پیش ایرپاد اپل به بازار عرضه شد و مورد استقبال باور نکردنی طرفداران این برند مواجه شد. آیفون داران زمان زیادی را سپری می‌کردند که هندزفری بلوتوث اپل را خریداری کنند و از شر سیم‌های ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

دو سال پیش ایرپاد اپل به بازار عرضه شد و مورد استقبال باور نکردنی طرفداران این برند مواجه شد. آیفون داران زمان زیادی را سپری می‌کردند که هندزفری بلوتوث اپل را خریداری کنند و از شر سیم‌های مزاحم خلاص شوند. حال پس از دو سال، انتظار می‌رود کم کم اشتیاق کاربران برای خرید هندزفری بی سیم اپل کمتر شود اما یک موسسه تحقیقاتی با بررسی میدانی متوجه شده که نه تنها اشتیاق کاربران کمتر نشده بلکه آنها با گذشته زمان، علاقه بیشتری به خرید ایرپاد نشان می‌دهند. این پژوهش نشان می‌دهد که طی فصل تعطیلات سال نو میلادی، آمار سرچ ایرپاد اپل به بیشترین میزان خود رسیده و علاوه بر این ایرپاد محبوبترین محصول اپل پس از آیپد محسوب می‌شود.

محبوبترین محصول اپل
میزان فروش محصولات اپل (هر فصل پس از عرضه)

این محققان با بررسی آمار فروش محصولات اپل از ابتدای تولیدشان و مقایسه آنها با یکدیگر متوجه شدند که تنها آیپد موفق شده طی ۹ فصل پس از عرضه، فروش بهتری از ایرپاد داشته باشد. جالب اینجاست آیفون و اپل واچ علیرغم محوبیت کنونی، در ابتدا به اندازه هدفون بی سیم اپل موفق نبوده‌اند. بنابراین ایرپاد محبوبترین محصول اپل پس از آیپد طی ۹ فصل اول فروشش به حساب می‌آید.

میزان سرچ عبارت ایرپاد ها در گوگل ۵ برابر شده

از سوی دیگر میزان سرچ عبارت ایرپاد ها (Airpods) در موتور جستجوی گوگل نسبت به سال میلادی قبلی، ۵ برابر شده و از آنجایی که اصولاً سرچ نام حصولات بیشتر برای خرید صورت می‌پذیرد، علاقه‌ی کاربران به خرید این محصول اپل بیشتر شده.

محبوبترین محصول اپل

البته شاید شایعات پیرامون عرضه نسل جدید ایرپاد یا قابلیت‌های جدید بکار رفته در آنها موجب شده باشد که کاربران زیادی سراغ این محصولات بروند. این در حالی است که اپل آمار فروش ایرپاد‌های خود را منتشر نکرده اما تحلیلگران باور دارند هم اکنون ۲۵ میلیون نفر در سراسر زمین از هدفون بی سیم اپل استفاده می‌کنند.

کارشناسان باور دارند که در سال ۲۰۱۹ میلادی، این رقم به ۵۰ میلیون نسخه خواهد رسید و اپل امیدوار است که طی همین سال ۴۰ میلیون ایرپاد بفروشد. این مسئله باعث می‌شود که نرخ پیشرفت سالانه‌ی اپل در همین زمینه به ۹۰ درصد برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی