ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین X-T30
تکنولوژی

رونمایی فوجی فیلم از دوربین X-T30؛ غول کوچک با سنسور ۲۶ مگاپیکسلی

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه و با قابلیت تعویض لنز X-T30 رونمایی کرده که توانایی ثبت ویدیوهای ۱۰ بیت 4K را دارد. مهمترین ویژگی دوربین X-T30 مجهز بودن به پردازنده چهار هسته ای X-Processor 4 و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۳

فوجی فیلم از دوربین بدون آینه و با قابلیت تعویض لنز X-T30 رونمایی کرده که توانایی ثبت ویدیوهای ۱۰ بیت 4K را دارد.

مهمترین ویژگی دوربین X-T30 مجهز بودن به پردازنده چهار هسته ای X-Processor 4 و سنسور ۲۶.۱ مگاپیکسلی X-Trans CMOS است که در دوربین X-T3 بکار رفته اند. این سخت افزار قدرتمند نوید عکاسی پیاپی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و کارایی مشابه با X-T3 علی رغم قیمت به مراتب کمتر را به همراه دارد. دوربین X-T30محصول جدید فوجی فیلم از نظر فیلمبرداری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، عمق ۸ بیت و رنگ برداری ۴:۲:۰ برای حافظه داخلی و با رنگ برداری ۴:۲:۲ و عمق ۱۰ بیت برای حافظه اکسترنال از طریق HDMI ارائه می کند. ویدیوهای با رزولوشن Full HD هم با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت می شوند.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی X-T30 با ۴۲۵ نقطه مجزا از X-T3 بهتر است و قابلیت ردیابی چشم و چهره را دارد. همچنین می توانید حین تصویربرداری گروهی چهره یک نفر را به عنوان معیار فوکوس انتخاب کنید. هرچند این ویژگی ها از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری به X-T3 هم راه پیدا می کنند.

یکی از نقاط ضعف این دستگاه عدم پشتیبانی از کارت حافظه دوم است، بنابرین امکان فیلمبرداری بی نهایت وجود ندارد. دوربین X-T30X-T30 میزبان نمایشگر لمسی ۳ اینچی با رزولوشن ۱.۰۴ میلیون نقطه و قابلیت چرخش در دو جهت، منظره یاب اولد ۰.۳۹ اینچی با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه و جک میکروفون است اما از جک ۳.۵ هدفون خبری نیست هرچند از طریق آداپتور می توانید هدفون را به درگاه USB-C متصل کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین باید به پشتیبانی از اتصال وای فای و بلوتوث و ثبت ۳۸۰ عکس با یکبار شارژ کامل اشاره کرد.

دوربین X-T30 از ماه آینده و با قیمت ۸۹۹ دلار برای بدنه، ۹۹۹ دلار برای بدنه و لنز ۴۵-۱۵ میلیمتری XC یا ۱۲۹۹ دلار برای بدنه و لنز ۵۵-۱۸ میلیمتری XF به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی