ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برترین های ۹۷ کافه بازار
تکنولوژی

برگزاری نظرسنجی از کاربران بازار برای انتخاب بهترین‌های سال ۹۷

به رسم هر سال، کافه‌بازار نظرسنجی بهترین برنامه و بازی، و برای نخستین بار، پرطرفدارترین سریال و ویدیو سال ۹۷را برگزار می‌کند. کاربران کافه بازار در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند می‌توانند در صفحه اول ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۹

به رسم هر سال، کافه‌بازار نظرسنجی بهترین برنامه و بازی، و برای نخستین بار، پرطرفدارترین سریال و ویدیو سال ۹۷را برگزار می‌کند. کاربران کافه بازار در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند می‌توانند در صفحه اول بازار،  با رأی  خود، برترین و پرطرفدارترین برنامه، بازی، سریال و ویدیو ۹۷را مشخص کنند. در زیر پنج نامزد برای هر دسته‌ بازی و برنامه به انتخاب دبیران هر بخش بازار معرفی شده‌اند. لازم به ذکر است که تنها بازی و برنامه‌هایی مورد بررسی قرار گرفتند که در سال ۹۷ تولید و در بازار منتشر شده‌اند.

نامزدهای بخش سریال و ویدیو از پربیننده‌ترین‌های این سرویس‌اند و باید گفت که این بخش به تازگی به کافه بازار اضافه شده است. این رأی‌گیری سه سال است که توسط کافه بازار انجام می‌شود. فرایند رأی‌گیری به صورت آنلاین و در صفحه اول اپلیکیشن بازار انجام خواهد شد.

برترین های ۹۷ کافه بازار

پنج نامزد بخش برترین بازی سال ۹۷ بازار

در دسته بازی، پنج نامزد بخش بهترین بازی سال ۹۷ کافه بازار به صورت زیر اعلام شده‌اند:

میانگین نصب فعال بازی‌هایی که در بالا به عنوان نامزد معرفی شده‌اند بالای صدهزار است، و همه آنها به دلیل کیفیتشان جزو برگزیده‌های صفحه اول بازار در سال ۹۷بوده‌اند. برای اطلاع و آشنایی بیشتر از اینکه کافه‌بازار چطور یک بازی را برگزیده صفحه اول معرفی می‌کند، می‌توانید به صفحه معیارهای انتخاب برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده بازار بروید.

در رای گیری سال گذشته، کاربران بازار، بازی آمیرزا را بهترین بازی سال ۹۶ معرفی کردند.

پنج نامزد بخش برترین برنامه سال ۹۷ کافه بازار

در دسته برنامه‌ها لیست نامزدهای به شرح زیر است:

همه نامزدها در بخش برترین برنامه‌، جزو برگزیده‌های صفحه اول بازار در سال ۹۷ بوده‌اند. این برنامه‌ها در سال ۹۷متولد شده‌اند و علاوه بر بروز‌رسانی و توسعه مداوم، شمار کاربران آنها رشد زیادی داشته است. در سال گذشته برنامه «آنتن» توانست پرطرفدارترین برنامه کافه‌بازار  از سوی کاربران شد.

پنج نامزد بخش پرطرفدارترین فیلم و سریال سال ۹۷ کافه بازار

در دسته فیلم و سریال نامزدهای پرطرفدارترین فیلم و سریال به شرح زیرند:

فعالیت بخش ویدیو کافه‌بازار از سال ۹۷ شروع شده است. این پنج فیلم و سریال از بین بیش از شش هزار فیلم و سریال موجود در بازار، انتخاب شده‌اند. آمارها و مشاهده‌ها نشان می‌دهند که نامزدهای بخش پرطرفدارترین فیلم و سریال ۹۷ بازار، در سالی که گذشت بیشتر مورد اقبال کاربران بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی کافه‌بازار، نتیجه رای‌گیری پیش از پایان سال منتشر و برنده‌های هر دسته مشخص می‌شوند. نتایج این نظرسنجی علاوه بر رسانه‌ها در گزارش سال ۹۷ کافه‌بازار نیز منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mchkzdgn
    mchkzdgn | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

    اگر برای گوشی که دارید ارزش قائلید از نصب مارکتهای ایرانی روش خودداری کنید هم مصرف باطری به شدت بالا میره هم نا امن و مسخره است
    یه برنامه رو از گوگل پلی اپدیت میکنی بلافاصله بازار پیغام میده بیا عمون برنامه که چند ثانیه پیش اپویت شده از مارکت اصلی گوگل اپدیت براش هست و تازه مشکلات مصرف باطری بعد از نصب برنامه از بازار به کنار

    • pnwxyz
      pnwxyz | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

      همه مثل شما اطلاعات امنیتی و فوق سری ندارن که نیاز به حذف مارکت ایرانی داشته باشند

مطالب پیشنهادی