ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن PowerAudio Pro
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی PowerAudio Pro؛ فرصتی استثنائی برای درک حس واقعی موسیقی

چند روزی هست که یکی از بهترین پخش کننده‌های صوتی پلتفرم اندروید یعنی PowerAudio Pro به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این فرصت تنها پنج روز باقی مانده و به همین ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

چند روزی هست که یکی از بهترین پخش کننده‌های صوتی پلتفرم اندروید یعنی PowerAudio Pro به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این فرصت تنها پنج روز باقی مانده و به همین بهانه تصمیم گرفتیم که این پخش کننده را معرفی کنیم.

از آنجایی که تقریبا همه‌ی ما از موسیقی لذت می‌بریم، یافتن یک پخش کننده‌ی مناسب برای گوشی از مهم‌ترین دغدغه‌هایمان به شمار می‌رود. پخش کننده‌ی PowerAudio Pro بدون شک یکی از بهترین پخش کننده‌های صوتی در پلتفرم اندروید محسوب می‌شود که امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با معرفی این نرم افزار قدرتمند و محبوب همراه ما باشید.

اپلیکیشن PowerAudio Pro

اصلی ترین وظیفه‌ی پخش کننده‌ی صوتی ارائه‌ی صدایی شفاف از موسیقی است؛ اما این روزها اکثر پلیرها در این زمینه نسبتا قابل قبول عمل می‌کنند و PowerAudio Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخورداری از رابط کاربری بسیار شیک و زیبا باعث می‌شود که هرگز از ظاهر این پخش کننده خسته نشوید. هرچند بهره‌مندی از امکانات ظاهری تنها ویژگی مثبت این پخش کننده نیست. مزیت اصلی آن امکاناتی است که ارائه می‌دهد. اپلیکیشن یاد شده از اکثر فرمت‌های معروف صوتی نظیر mp3  m4a, wav, aac, amr و ogg پشتیبانی می‌کند.

PowerAudio Pro دارای یک تنظیم کننده است که می‌توانید نوع پخش موسیقی‌های مختلف را در آن تنظیم کنید. اگر مطمئن نیستید که باید از چه تنظیماتی استفاده کنید، این امکان را خواهید داشت که از بین گزینه‌های موجود در آن استفاده نمایید. در بین این گزینه‌ها می‌توانید Classical، Rock یا Heavy Metal را مشاهده کنید تا با توجه به سبک موسیقی خود بهترین تنظیمات انتخاب شود.

علاوه بر این PowerAudio Pro از BassBoost و Virtualizer پشتیبانی می‌کند. از بخش Equalizer می‌توانید با فعال کردن BassBoost صدای بیس موسیقی را بیش از همیشه بالا ببرید. Virtualizer‌ هم نوعی افکت صوتی خاص است که تجربه‌ی خاص‌تری از موسیقی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اپلیکیشن PowerAudio Pro

بعد از پخش هرکدام از آهنگ‌ها، می‌توانید لیست ترک‌های بعدی را مشاهده کنید و بدون تغییر ترتیب ترک‌ها در پلی لیست، ترتیب پخششان را تغییر دهید. در سمت راست هرکدام از ترک‌ها حتی یک علامت ضربدر قابل مشاهده است که با انتخاب آن می‌توانید ترک مورد نظر را از لیست پخش خارج کنید. این موضوع بدون ساخت پلی لیست و همچنین در پلی لیست‌های ایجاد شده هم انجام می‌پذیرد.

ساخت پلی لیست در این اپلیکیشن به سادگی انجام می‌شود و پس از ایجاد آن می‌توانید خیلی سریع از منوی سمت چپ به آن دسترسی داشته باشید. این منو دارای گزینه‌های مختلف دیگری نیز هست که دسته بندی‌های متفاوتی را برای کاربران ارائه می‌دهد. به عنوان مثال از این لیست می‌توانید با زدن روی گزینه‌ی Artist دسته بندی را بر اساس خواننده‌ها یا هنرمندان انجام دهید.

پخش کننده‌ی صوتی PowerAudio Pro از یک جستجوگر استفاده می‌کند که می‌توانید با تایپ نام یکی از ترک‌هایی که پیدایش نمی‌کنید به دنبال آن بگردید. دقت بسیار بالای این جستجوگر آن را بسیار کاربردی و مفید کرده است.

اپلیکیشن PowerAudio Pro

مرتب سازی آهنگ‌ها در این اپلیکیشن به شکل های مختلفی انجام می‌پذیرد. در لیست آهنگ‌ها گزینه‌ای به نام Sort Options وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید نوع مرتب سازی آهنگ‌ها را تعیین کنید. این مرتب سازی می‌تواند بر اساس نام، آلبوم، زمان و نام هنرمندان اثر انجام شود. گزینه‌ی دیگری به نام Sleep Timer وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید برای اپلیکیشن زمان تعیین کنید تا پس از گذشت زمان مشخص شده اپلیکیشن غیر فعال شود.

با پخش یک موسیقی، PowerAudio Pro در نوار بالایی سیستم عامل یک پنل ایجاد می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید به کنترل پخش یا توقف موسیقی بپردازید. یکی از مزیت‌های این پنل این است که هر زمان می‌توانید با فشردن دکمه‌ی ضربدر، اپلیکیشن را ببندید. موضوعی که در بیشتر نرم افزار‌های مشابه کمی آزار دهنده است و به سختی می‌شود آن‌ها را بست.

نرم افزار یاد شده دارای دو ویجت هم هست که یکی از آن‌ها ضخیم و دیگری شبیه به یک نوار نازک است. با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترل پخش موسیقی را در اختیار بگیرید. ظاهر این ویجت‌ها شبیه به خود پخش کننده‌ی صوتی است و می‌توانید انتظار ظاهری قابل توجه و شیک را داشته باشید.

اپلیکیشن PowerAudio Pro

به طور کلی PowerAudio Pro یکی از بهترین پخش کننده‌های صوتی به شمار می‌رود که فقط تا پنج روز آینده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. نسخه‌ی Pro بدون نمایش تبلیغات آنچنانی کار می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که در استفاده از آن مشکلی نداشته باشید. کیفیت مناسب پخش موسیقی، پشتیبانی از اکثر فرمت‌های صوتی و ارائه‌ی رابط کاربری جذاب از مهم‌ترین مزیت‌های این پخش کننده‌ی صوتی محسوب می‌شوند.

همانطور که چند بار در طول متن اشاره کردیم، این اپلیکیشن به مدتی محدود از طریق پلی استور به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین استفاده از آن حداقل برای بررسی کاربرد‌ها و قدرتی که دارد می‌تواند بسیار مناسب باشد.

 PowerAudio Pro Music Player

PowerAudio Pro Music Player

سازنده: PowerAudio Team قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

    آقا مانی دستت درد نکنه دمت گرم. عجب چیزیه...

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

    بعد از پنج روز پولی میشه؟

  • poison1364
    poison1364 | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    پلی استور برای کشور ما محدودیت دانلود گذاشته.. چاره چیه دوستان؟!!

    • Ali۰۱.
      Ali۰۱. | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

      چنتا راه داره
      1. قندشکن روشن کن و play storeرو داده هاشو پاک کن و دوباره بر تو
      2.یه ایمیل آمریکا درست کن باهاش لاگین کن
      3.اپ استور های دیگه
      ربات های تلگرام
      ?

      • poison1364
        poison1364 | ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

        دمت گرم جواب داد.. خدا جوابت رو بده جوون ؛)

  • مسافر
    مسافر | ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

    در برابر musixmatch بقیه پلیرها یه شوخی بی مزه ان. پیدا کردن آهنگ شبیه شازم پیدا کردن متن آهنگ ترجمه متن آهنگ جستجوی آهنگ و خواننده و و و و .نمیشه همه و گفت. این سو تفاهم ارزش نوشتن نداره که واسش وقت گذاشتید.

مطالب پیشنهادی