ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبد شکافی گلکسی فولد از آسیب‌‌پذیری نمایشگر کوچک آن خبر می‌دهد

فردی دست به کالبد شکافی گلکسی فولد زده تا بیشتر از گذشته با ویژگی‌های گوشی تاشو سامسونگ آشنا شویم. لولای این دستگاه شامل یک مکانیسم پیچیده بوده که متشکل از ۵ بخش است. هدف این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۳

فردی دست به کالبد شکافی گلکسی فولد زده تا بیشتر از گذشته با ویژگی‌های گوشی تاشو سامسونگ آشنا شویم.

لولای این دستگاه شامل یک مکانیسم پیچیده بوده که متشکل از ۵ بخش است. هدف این لولا، باز کردن صفحه، نگه داشتن آن در حالت عادی و تا شدن صفحه است. همان‌طور که در تصاویر می‌توان دید، چرخ‌دنده‌های این مکانسیم یاد‌آور ساعت‌های مکانیکی هستند. در کل گفته می‌شود این لولا چندین بار در فرآینده توسعه از اول طراحی شده است.

فردی که گلکسی فولد را کالبد شکافی و تصاویر آن را در Webio منتشر کرده می‌گوید که اجزای این لولا به صورت بسیار دقیقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ اتفاقی که فرآیند مونتاژ را به شدت پیچیده می‌کند. به همین دلیل، اگر اجزای ذکر شده دیگر هم‌تراز نباشند، امکان آسیب رساندن لولا به صفحه نمایش وجود دارد.

جدا از این موارد، به نظر می‌رسد جدا کردن صفحه نمایش بزرگتر کار بسیار آسانی است. البته این موضوع در مورد نمایشگر کوچک‌ خارجی صادق نیست و حداقل در این مورد، جداسازی باعث خراب شدن آن شده است.

استفاده از نمایشگر تاشو بزرگ باعث شده گلکسی فولد قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن به صورت همزمان را داشته و کاربر می‌تواند صفحه نمایش این گوشی در حالت تبلت را بین چند برنامه مختلف تقسیم کرده و سهم مشخصی از نمایشگر را به آن‌ها اختصاص دهد.

هر دو قسمت گلکسی فولد با یک جفت کابل فلت به یکدیگر متصل شده اند. جالب است بدانید که ۲ باتری دستگاه ظاهری متفاوت دارند. البته هنوز اطلاعاتی از ظرفیت آن‌ها در دسترس نیست. همچنین هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ برای تولید این گوشی که ۱۹۸۰ دلار قیمت دارد، چقدر هزینه کرده است.

پیش از این هم نمونه‌های اولیه گوشی تاشو سامسونگ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود. در همین راستا بسیاری از سایت‌ها گزارش داده بودند که نمایشگر این گوشی به راحتی صدمه پیدا کرده و خواهد شکست. موضوعی که سامسونگ را وادار به انتشار بیانیه‌ای کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeid
    Saeid | ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

    عجوووول ... خودش و هواوی گند زدن ب بازار

مطالب پیشنهادی