ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پاسخ کوبنده ایتالیایی ها به بوگاتی؛ فراری Fxx K Evo در راه است

یک روز معمولی دیگر در جهنم سبز در حال سپری شدن بود تا وقتی که صدای نعره های اسب وحشی فراری سکوت آن ناحیه را از بین برد. طبق عکس هایی که توسط عکاسان اخیرا ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

یک روز معمولی دیگر در جهنم سبز در حال سپری شدن بود تا وقتی که صدای نعره های اسب وحشی فراری سکوت آن ناحیه را از بین برد. طبق عکس هایی که توسط عکاسان اخیرا منتشر شده است فراری در حال تست Fxx K Evo است ، این خودرو به خودی خود هیولایی برای پیست به حساب می آید که اجازه تردد در شهر را ندارد اما اینکه فراری در حال انجام چه کار های جدیدی بر روی این خودرو است ؟ سوالی است که ذهن همه را درگیر کرده است.

این خودرو سال گذشته نیز در پیست فیورانو شکار عکاسان شد که آنجا نیز زیر استتار شدید قرار گرفته بود. تفاوت های این خودرو با مدل Fxx K Evo کنونی تقریبا در ظاهر صفر است اما چیزی که عکاسان بر آن تاکید ویژه داشتند صدای فوق‌العاده این خودرو بوده است.

سناریو احتمالی این است که فراری تغییرات ریزی بر روی آیرودینامیک این خودرو انجام داده است. گفته می شود که فراری Fxx K Evo نیرو دان فورس این خودرو را نسبت به نسخه اصلی کمی بیش از 20 درصد بیشتر کرده است. در نهایت انتظار می رود با بیشتر شدن نیروی دان فورس این خودرو هندلینگ بهتر و سرعت بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

فراری

مورد دیگری که احتمال آن وجود دارد این است که Fxx K Evo تبدیل به یک خودرو شهری شود. در سال های اخیر در دنیای خودرو به قدری اتفاقات عجیب رخ داده است که احتمال حضور این خودرو در خیابان ها خیلی هم دور از انتظار نیست اما نبود چراغ های جلو استاندارد شهری و دیگر امکانات مختص خودروهای شهری احتمال رخ دادن این سناریو را کم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

    خیلی تیتر مزخرفی بود چ‌ ربطی به بوگاتی داشت؟؟چون یکی شنیده صداش خفنه پس رقیب بوگاتیه؟؟تراکتور همسایه پشتی مام صداش کر میکنه پس رقیب بوگاتیه?

مطالب پیشنهادی