ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات گوگل پیکسل 3a پیش از رونمایی

در آستانه کنفرانس I/O گوگل و انتظار برای رونمایی گوگل پیکسل 3a و 3a XL، یکی از افشاگران بنام دنیای فناوری سه صفحه از مشخصات مدل 3a را در توییتر منتشر کرد. با توجه به صفحات ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۶

در آستانه کنفرانس I/O گوگل و انتظار برای رونمایی گوگل پیکسل 3a و 3a XL، یکی از افشاگران بنام دنیای فناوری سه صفحه از مشخصات مدل 3a را در توییتر منتشر کرد.

با توجه به صفحات منتشر شده توسط Roland Quandt، پیکسل 3a از یک صفحه نمایش بدون بریدگی 5.6 اینچ اولد بهره می گیرد که رزولوشنی برابر 2220*1080، نسبت تصویر 18.5:9 و تراکم پیکسلی 441 خواهد داشت.

چیپست این گوشی اسنپدراگون 670 با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت است. البته مدلی با حافظه 128 گیگابایتی نیز برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی این اسمارت فون همان است که در پیکسل 3 نیز وجود داشت. از مشخصات این دوربین سنسور 12.2 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 می توان نام برد. همچنین دوربین پیکسل 3a می تواند ویدیوهای 1080p با نرخ 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه ضبط کرده و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

دوربین سلفی این گوشی مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 شده و می تواند ویدیوهای 1080p، 720p و 480p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند.

همچنین گوگل پیکسل 3a از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره گرفته و سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 9 پای است.

گوگل پیکسل

با اینکه شخص مذکور از مشخصات پیکسل 3a XL تصویری منتشر نکرده اما می شود حدس زد که این دو مدل تفاوت کمی با هم داشته باشند. در مورد 3a XL می توان گفت که احتمالا با صفحه نمایش 6 اینچی اولد، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون 710 با 6 گیگابایت رم معرفی شود.

قابلیت دید در شب برای هر دو مدل درنظر گرفته شده که کاربر را قادر می سازد در شرایط نور کم عکس هایی با کیفیت قابل قبول ثبت کند. همچنین این دو گوشی از قابلیت «اکتیو اج» نیز بهره می گیرند که با استفاده از آن می توان دستیار گوگل را به وسیله فشردن دو طرف دستگاه فراخوانی کرد.

اقلام داخل جعبه این گوشی عبارتند از: فست شارژر 18 واتی، کابل USB-C به USB-C و آداپتوری برای انتقال سریع فایل ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر.

حال باید دید که در کنفرانس I/O گوگل این گمانه زنی ها در مورد میان رده این شرکت تا چه حد درست از آب در می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی