ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون XR2
موبایل

رندرهای سه‌بعدی از طراحی جذاب آیفون XR2 [تماشا کنید]

اپل با مشکلات متعددی در زمینه فروش گوشی دست و پنجه نرم می کند و همین مساله برنامه های این کمپانی در رابطه با نسل بعدی آیفون ها را زیر ذره بین برده است. طراحی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

اپل با مشکلات متعددی در زمینه فروش گوشی دست و پنجه نرم می کند و همین مساله برنامه های این کمپانی در رابطه با نسل بعدی آیفون ها را زیر ذره بین برده است.

طراحی به نام Hasan Kaymak که سال‌هاست رندر گوشی های معرفی نشده را به تصویر می کشد، با توجه به شایعات و خبرهای پیرامون آیفون XR2 ویدیویی از رندرهای سه بعدی این موبایل را تهیه کرده است. تصاویر حاصل نشانگر موبایلی با طراحی جذاب است که احتمالا خریداران زیادی را به سوی خود می کشاند.

مهم ترین خبر در رابطه با آیفون XR2 (که در این ویدیو آیفون 11R نامیده شده) این است که کمپانی سازنده آنرا در قالب نسخه ای قطورتر از آیفون XS اما با رنگ های متنوع تر و سخت افزار قوی تر روانه بازار خواهد کرد. تغییرات این نسخه نسبت به آیفون XR شامل دوربین اصلی دوگانه است که در آیفون ۱۱ هم به کار می روند؛ هرچند پرچمدار بعدی اپل علاوه بر این دوربین دوگانه شامل یک لنز تله فوتو یا عریض هم خواهد بود.

از دیگر خبرها باید به تعبیه نمایشگر LCD به جای OLED در آیفون XR2 اشاره کنیم که باعث افزایش حاشیه های نمایشگر می شود. با این حال ظاهرا اپل برای کاهش قیمت نهایی و حضور در بازار میان رده های پریمیوم چاره ای جز اینکار ندارد.

شاید از نظر بسیاری گوشی های اندروید از طرحی نوآورانه تری برخوردار باشند اما این مساله برای طرفداران آیفون چندان مهم نیست. اپل با کنار گذاشتن برخی از ویژگی های غیرضروری آیفون XS یک موبایل جدید و قدرتمند را با قیمتی معقول در اختیار آنها قرار می دهد. از طرف دیگر کمپانی هم با حفظ حاشیه سود مناسب به روند سودآوری ممتدش ادامه خواهد داد. بنابرین آیفون XR2 را می توان یک بازی برد برد بر اساس تجربه موفق نسخه فعلی قلمداد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • min
    min | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بااینکه هیچکس نمیتونه حتی حدس بزنه که چه طراحی خواهد داشت اما طراحی قسمت دوربینش قشنگه

  • FARDIN
    FARDIN | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کجاش جذابه دقیقا؟!?

  • 7.62mm
    7.62mm | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یکی بیاد توضیح بده این دقیقا چه المان متفاوتی نسبت به سال قبل داشت که جذابش کنه؟

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این که همون طراحی سال قبله


    طراحی جذاب؟؟؟

مطالب پیشنهادی