ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ScreenshotGo
تکنولوژی

موزیلا و انتشار اپلیکیشن ScreenshotGo برای مدیریت اسکرین شات ها

اگر به خاطر مقاصد کاری یا دلایل دیگر زیاد اسکرین‌شات می‌گیرید، حتما جستجو در میان حجم انبوه این عکس‌ها برایتان چالش‌برانگیز بوده است. موزیلا در اقدامی دور از انتظار اپلیکیشنی طراحی کرده که به شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

اگر به خاطر مقاصد کاری یا دلایل دیگر زیاد اسکرین‌شات می‌گیرید، حتما جستجو در میان حجم انبوه این عکس‌ها برایتان چالش‌برانگیز بوده است. موزیلا در اقدامی دور از انتظار اپلیکیشنی طراحی کرده که به شما برای مدیریت این اسکرین‌شات‌ها یاری می‌رساند.

اپلیکیشن جدید Firefox ScreenshotGo نام دارد که همین حالا می‌توانید از گوگل پلی استور دانلودش کنید. این اپ فعلا در فاز بتاست و عبارت Unreleased (منتشر نشده) کنار عنوانش به چشم می‌خورد، با این وجود همین حالا هم می‌توانید از تمامی امکاناتش بهره لازم را ببرید.

قابلیت ویژه ScreenshotGo جستجوی اسکرین‌ها از طریق نوشته‌های حک شده درون آن‌هاست. کافیست در فیلد جستجو کلیدواژه مد نظرتان را بنویسید تا اپلیکیشن اسکرین‌شات‌ها را اسکن کرده و متن مد نظر شما را بیابد. این ویژگی صرفا برای اسکرین‌شات‌های حاوی متن کاربرد دارد و مواردی که عاری از نوشته‌ هستند در نتایج جستجو ایندکس نمی‌شوند.

ScreenshotGo

مزیت اصلی اپلیکیشن اینجاست که تمام اسکرین‌شات‌های موجود در حافظه شما را پشت سر هم ردیف می‌کند، و به جدیدترین‌ها می‌توانید بالاتر از سایرین دسترسی داشته باشید. همچنین ScreenshotGo دارای یک دکمه تکست اسکنر هم هست تا با فشردن آن بتوانید متن را از اسکرین‌شات‌ها استخراج کرده و در جاهای دیگر به اشتراک بگذارید. این دقیقا مشابه همان کاریست که سرویس گوگل لنز برایتان انجام می‌دهد.

اما یکی دیگر از وظایف این اپ، تسهیل گرفتن اسکرین‌شات است. فایرفاکس ScreenshotGo به یک ویجت شناور مجهز شده تا آن را گوشه صفحه بگذارید و در زمان نیاز به گرفتن اسکرین‌شات از آن استفاده کنید. بلافاصله بعد از ثبت اسکرین‌شات هم می‌توانید آن را به کالکشنی اضافه کنید که قبلا در اپلیکیشن ساخته‌اید.

همانطور که بالاتر گفتیم، اپلیکیشن هنوز در فاز بتا به سر می‌برد بنابراین وجود باگ یا مشکلات دیگر در آن دور از انتظار نیست. اگر می‌خواهید نسخه نهایی اپلیکیشن کامل و بدون عیب به دستتان برسد، شاید بد نباشد که همین حالا نسخه بتا را دانلود و مشکلاتش را به گوش توسعه‌دهندگان موزیلا برسانید.

Firefox ScreenshotGo

Firefox ScreenshotGo

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_star
    ali_star | ۴ خرداد ۱۳۹۸

    برنامه ی جالب و بسیار کاربردیه.تشکر

مطالب پیشنهادی