ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی موبایل مارول
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ سفر شخصیت‌های مارول به اسمارت‌فون‌ها

در حالی که بازار جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های سینمایی اونجرز گرم شده و آخرین فیلم از این مجموعه با امید و انتظارات فراوان در حال اکران است، کمپانی Netease با همکاری سرگرمی‌های مارول، نسخه ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

در حالی که بازار جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های سینمایی اونجرز گرم شده و آخرین فیلم از این مجموعه با امید و انتظارات فراوان در حال اکران است، کمپانی Netease با همکاری سرگرمی‌های مارول، نسخه بتا بازی Marvel Super War در سبک موبا را برای اندروید و iOS در دسترس قرار داده تا گیمرها هم از این تب و تاب عقب نمانند و با بازی موبایل مارول در این حال و هوا قرار بگیرند.

در این بازی موبایل مارول قرار است تمام قهرمانان و ضد قهرمانان محبوب آن حضور داشته باشند و با دنیایی از قابلیت‌ها و نیروهای جدید گیمرهای موبایل را شگفت‌زده کنند. البته این بازی شباهت قابل توجهی به بازی دیگر Netease یعنی Onmoyji Arena دارد و اگر این بازی را امتحان کرده باشید گیم‌پلی و روند ابَر جنگ مارول برایتان نا آشنا نخواهد بود.

بازی موبایل مارول

در واقع اینطور به نظر می‌رسد که این کمپانی برای تضمین موفقیت بازی موبایل مارول ، با Netease همراه شده تا با استفاده از پوسته و سبک و سیاق بازی قبلی این شرکت، راه را برای بازی جدید خود هموارتر کند. اما با توجه به اینکه Onmoyji Arena خیلی هم در جلب نظر گیمرها موفق نبوده باید تا انتشار جهانی بازی ابَر جنگ مارول صبر کنیم تا عیار واقعی این بازی مشخص شود. فعلا نسخه بتای بازی برای گیمرهای تایلند، مالزی، اندونزی، فیلیپین و هند در دسترس است اما فعلا تاریخ انتشار عمومی آن مشخص نیست.

به نظر می‌رسد بازی‌های آنلاین کلان این هفته در اوج باشند چرا که علاوه بر بازی موبایل مارول ، عنوان مورد انتظار MU origin 2 هم بالاخره برای دانلود از اندروید و iOS در دسترس گیمرها قرار گرفته است. این بازی به لطف بتای خصوص‌اش سر و صدای زیادی به پا کرد و به یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای موبایل گیمرها تبدیل شد.

بازی موبایل مارول

بازی MU origin 2 دومین شماره از سری MU Origin است و هر دوی این بازی‌ها در واقع اسپین‌آفی از ممورپج تحت وب معروف به نام MU Online هستند که در سال 2001 توجه بسیاری از علاقه‌مندان به نقش‌آفرینی‌های کلان را به خود جلب کرده بود. بنابراین اگر دوست دارید یک ممورپج موبایلی با سابقه را امتحان کنید MU Origin 2 می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

Super Mecha Champions

بازی موبایل مارول

  • بازی آنلاین است

این بازی در واقع یک بتل رویال با استایل ژاپنی و پر از مِکا های جورواجور است. بازی اسلحه‌های متنوعی مثل لیزرهای پلاسمایی، موشک‌های جستجوگر، آتش‌افکن و انواع و اقسام سلاح‌های ضد مِکایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید کنترل مکای دلخواهتان را به عهده بگیرید و با مکاهای دیگر یا انسان‌ها مبارزه کنید. علاوه بر این می‌توانید با سایر بازیکن‌ها یک تیم تشکیل داده و با تیم‌های دیگر بجنگید.

در Super Mecha Champions طراحی کاراکترها به سبک انیمیشنی و با زیبایی انجام شده و صداگذاری شخصیت‌ها را هم دوبلورهای مطرح ژاپنی به عهده داشته‌اند. بنابراین اگر از طرفداران روبات‌های ژاپنی یا زد و خوردهای انیمیشنی هستید این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای سرگرم کردن شما باشد.

 Super Mecha Champions

Super Mecha Champions

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 74/1300 مگابایت زبان:

Very Little Nightmares

بازی موبایل مارول

  • بازی آفلاین است

این بازی در واقع نسخه iOS بازی Little Nightmares است که قبلا برای کنسول و پی‌سی عرضه شده بود و حالا باندای نامکو آن را برای کاربران موبایل آماده کرده است. Very Little Nightmares یک بازی پازل-ماجراجویی است که در دنیایی قشنگ اما عجیب و مخوف اتفاق می‌افتد. در واقع شما هدایت یک دختر کوچک با بارانی زرد را بر عهده دارید و باید او را در یک خانه خطرناک زنده نگه داشته و به بیرون هدایت کنید.

بازی شما را از اتاقی به اتاق دیگر می‌برد و با عبور از سد دشمنان، حل پازل و پیدا کردن راهی برای گذر از محیط پر خطر هر اتاق علاوه بر اینکه از اسرار این خانه سر در می‌آورید دخترک قصه را هم صحیح و سالم به بیرون خانه می‌رسانید.

Very Little Nightmares

Very Little Nightmares

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Europe قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1500 مگابایت زبان:

The Bonfire: Forsaken Lands

بازی موبایل مارول

  • بازی آفلاین است

سال گذشته این بازی برای iOS منتشر شد و ترکیبی از سبک دو بازی A Dark Room و Kingdom New Lands را به نمایش می‌گذاشت. حالا نسخه بتای عمومی آن در دسترس گیمرهای اندروید قرار گرفته و قرار است نسخه اصلی آن تابستان امسال منتشر شود.

بازی در سبک استراتژی و ساخت و ساز است و شما باید یک شهر را از نو بسازید و برای این‌کار منابع انسانی و مالی خود را مدیریت کنید. البته کار شما به ساخت و ساز مدیریت خلاصه نمی‌شود و باید شهرتان را از گزند هیولاهایی که برای نابودی زیست‌گاهتان به شما حمله می‌کنند حفظ کنید. تغییرات آب و هوایی چالش دیگریست که باید بر آن غلبه کنید و با پیشروی بیشتر در بازی، به جزئیات جذاب و درگیر کننده بیشتری برخورد خواهید کرد.

The Bonfire: Forsaken Lands

The Bonfire: Forsaken Lands

سازنده: FredBear Games Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 302.8/متغیر مگابایت زبان:

!Toy Story Drop

بازی موبایل مارول

  • بازی آفلاین است

این بازی برای خوره‌های جورچین‌های سه‌تایی و دوستداران قصه اسباب‌بازی‌ها یک انتخاب ایده آل است. تم بازی کاملا از روی دنیای Toy Story طراحی شده و لوکیشن‌های بازی برای طرفداران این مجموعه آشنا خواهد بود. برای اینکه بازی از حالت تکراری دربیاید ایستر اگ‌ها، آیتم‌ها و ویدیوهای مختلف در بازی گنجانده شده و می‌توانید با پیشروی در بازی ویدیوها و داستان کاراکترهای مختلف را هم ببینید.

بازی !Toy Story Drop حتی از لوکیشن و داستان Toy Story 4 هم استفاده کرده تا کسانی که در انتظار اکران این انیمیشن هستند بیکار نمانده و بتوانند با کاراکترهای محبوبشان وقت بگذرانند.

Toy Story Drop!

Toy Story Drop!

سازنده: Big Fish Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 92/179.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad Kadkhodaee
    Mohammad Kadkhodaee | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    اون بازی bonfire خیلی خوب بود ولی حیف زود تموم میشه

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

    ناامید کننده

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

      در کل اره دیگه اون بازی های که قبلا بودن نمیان مثل ماست وانتد دیگه مجبوریم کم کم عادت کنیم که بازی ها بدون بخش داستانی و کاملا انلاین بشن

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

    اون بازی بتل رویال خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی