ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین G7 X III
تکنولوژی

کانن دوربین G7 X III را برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی معرفی کرد

کانن با معرفی دو عضو جدید از خانواده پاورشات G7 X و G5 X، عزم خود را برای جلب نظر تولیدکنندگان محتوای ویدیویی نشان داده است. دوربین اول که G7 X III نام دارد، با برخورداری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

کانن با معرفی دو عضو جدید از خانواده پاورشات G7 X و G5 X، عزم خود را برای جلب نظر تولیدکنندگان محتوای ویدیویی نشان داده است.

دوربین اول که G7 X III نام دارد، با برخورداری از لنز معادل ۲۴ تا ۱۰۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8-2.8 بی شباهت به مدل قبلی نیست. هرچند ابعاد دوربین چندان بزرگ نیست اما سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS با قطر ۱ اینچ و بکارگیری فناوری Stacked در ثبت دقیق جزییات به کاربر کمک می کند. کانن علاوه بر استفاده از موتور پردازش تصویر DIGIC، برای جلب نظر یوتوبرها قابلیت های جدیدی را هم به دوربین G7 X III اضافه کرده است.

مهم ترین ویژگی احتمالا پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است که کمپانی ژاپنی حتی در بسیاری از مدل های پیشرفته هم قادر به پیاده سازی آن نبوده است. علاوه بر این این ویدیوها را می توان به صورت مستقیم از طریق وای فای به یوتیوب استریم کرد. از ویژگی های دیگر باید به ورودی میکروفون و پورت USB-C برای شارژ دستگاه اشاره کرد.

در صورتی که دوربین های کامپکت پریمیوم را ترجیح می دهید می توانید سراغ G5 X Mark II بروید که تقریبا هیچ چیزی را از مدل G5 X سال ۲۰۱۵ به ارث نبرده است. مهمترین مزیت G5 X Mark II نسبت به دوربین G7 X III منظره یاب الکترونیکی اولد و زوم ۵ برابری اپتیکال است.

این دوبین هم به لنز معادل ۲۴ تا ۱۲۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/1.8-2.8 مجهز شده که علی رغم اپرچر بزرگ محدوده زوم قابل توجهی را نیز پوشش می دهد. پردازشگر تصویر DIGIC 8 در کنار سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CMOS با قطر ۱ اینچ و فناوری لایه ای هم تفاوتی با G7 X III ندارد.

کانن از ماه آینده دوربین G7 X III را در رنگ های مشکی و نقره ای و با قیمت ۷۴۹ دلار و G5 X Mark II را در رنگ مشکی و با قیمت ۸۹۹ دلار روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی