ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی Nio
اخبار خودرو

کراس اوور برقی ریزر برای گیمرها از راه رسید

ریزر که به واسطه تولید موبایل و ابزارهای ویژه گیمینگ شناخته می شود، با همکاری کمپانی Nio به حوزه ماشین های الکتریکی وارد شده است. استارتاپ چینی Nio به لطف تولید مدل های برقی قدرتمند و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

ریزر که به واسطه تولید موبایل و ابزارهای ویژه گیمینگ شناخته می شود، با همکاری کمپانی Nio به حوزه ماشین های الکتریکی وارد شده است.

استارتاپ چینی Nio به لطف تولید مدل های برقی قدرتمند و سریع توانسته لقب تسلای چین را از آن خود کند. این شرکت قرار است در تولید نسخه محدود «نایت اکسپلورر» کراس اوور برقی ES6 از طراحی منحصر به فرد ریزر استفاده کند. این نسخه بر پایه ES6 Performance Edition تولید می شود که با تکیه بر دو موتور الکتریکی ۵۴۴ اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا صد ۴.۷ ثانیه ای را به ارمغان آورده و با یکبار شارژ آماده طی ۵۱۰ کیلومتر مسافت می شود.

در این پروژه نسخه محدود این SUV به لوگوی ریز، تریم سفارشی و طرح های ویژه با رنگ سبز فسفری مزین خواهد شد. همچنین رانندگان این ماشین از افکت های نورپردازی و صدای فراگیر و با کیفیت لذت خواهند برد. کمپانی Nio تنها ۸۸ دستگاه از ES6 نسخه نایت اکسپلورر را تولید خواهد کرد که با قیمت ۶۷۴۰۰ دلار به فروش می رسند. نسخه معمولی این خودرو با باتری ۸۴ کیلووات ساعتی ۶۴۵۰۰ دلار قیمت دارد.

تولید ES6 گام اول همکاری ها بلند مدت میان ریز و Nio است که در آینده به ترکیب سیستم نورپردازی کرومای ریزر، لامپ های Hue و همچنین صدای فضایی THX با فناوری های خودرو منجر می شود.

کمپانی Nio بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون سوپر کار قدرتمند EP9 است که با ۱۳۴۱ اسب بخار قدرت از چهار موتور الکتریکی دو سال قبل عنوان سریع ترین خودروی تولید انبوه در جهان را از آن خود کرد. این رکورد امسال توسط خودروی تمام الکتریکی شرکت فولکس واگن شکسته شد.

 

تماشا کنید: رکورد شکن چینی؛ جزییات عملکرد خیره کننده nio EP9 در نوربرگرینگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی