ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی قاب محافظ هواوی میت 30 پرو خبر از دوربین دایره‌ای آن می‌دهد

اخیرا اطلاعات افشا شده در مورد پرچمدار جدید هواوی یعنی خانواده میت 30 توجهات را به خود جلب کرده و این بار اطلاعاتی از طرف سازنده قاب محافظ میت 30 پرو افشا شده است. این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

اخیرا اطلاعات افشا شده در مورد پرچمدار جدید هواوی یعنی خانواده میت 30 توجهات را به خود جلب کرده و این بار اطلاعاتی از طرف سازنده قاب محافظ میت 30 پرو افشا شده است.

این سازنده پیشتر هم اطلاعات موثقی در مورد گوشی‌ها پیش از معرفی آن‌ها منتشر کرده بود بنابراین بر اساس سابقه‌اش می‌توان احتمال به واقعیت نزدیک بودن این تخمین ‌ها را بالا دانست.

بر خلاف اطلاعاتی که قبلا در مورد جانمایی دوربین این گوشی منتشر شده بود و به مربعی بودن آرایه سنسورها اشاره داشت، قاب‌های طراحی شده توسط این سازنده یک دوربین دایره‌ای برای این گوشی به تصویر کشیده‌اند یعنی شبیه چیزی که در گوشی‌های موتورولا دیده‌ایم.

گفته می‌شود که این دوربین متشکل از یک حسگر 40 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.6 – f/1.4، یک حسگر 40 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه 120 درجه و یک سنسور 8 مگاپیکلی تله زوم می‌شود.

با وجود این تفاوت در پنل پشتی دستگاه که از طراحی قاب محافظ میت 30 پرو مشخص است، پنل جلو تقریبا همان طراحی را دارد که از اطلاعات قبلی به دست آمده بود و به نظر می‌رسد شاهد حضور بریدگی عریض بالای نمایشگر و لبه‌های خمیده در اطراف آن باشیم.

با این حال فعلا این اطلاعات در حد گمانه‌زنی باقی می‌مانند تا زمانی که اطلاعات بیشتری در رد یا تأیید آن‌ها منتشر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی