ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 [قسمت دوم]

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از نرم افزار‌های تقلبی و بیهوده را از بین برده تا جای امکان بهترین نرم افزار‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 بپردازیم. در قسمت اول به معرفی بهترین برنامه های ویندوز در دسته بندی‌های ذخیره سازی ابری، غذا و نوشیدنی و مدیریت و ویرایش تصاویر پرداختیم.

در قسمت دوم می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های حوزه‌های پخش کننده‌های صوتی، اخبار و ورزش و توسعه و بهره‌وری را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پخش کننده‌های صوتی

پخش موسیقی در ویندوز 10 یکی از نیاز‌های عادی کاربران است. در این بخش به معرفی چند پخش کننده‌ی صوتی و اپلیکیشن‌های استریم صوتی خواهیم پرداخت.

TuneIn Radio

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار TuneIn Radio در واقع یک رادیوی اینترنتی کاملا رایگان است. این اپلیکیشن معروف به عنوان یکی از نرم افزار‌های فروشگاه مایکروسافت در دسترس کاربران ویندوز 10‌ قرار گرفته است و افراد می‌توانند به کانال‌های مختلفی که دارد گوش کنند.

VEVO

بهترین برنامه های ویندوز

این نرم افزار دسترسی کامل به سرویس‌های Vevo را در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن یاد شده می‌توانید به آخرین موزیک ویدیو‌ها، کنسرت‌های زنده و آهنگ‌های جدید عرضه شده توسط هنرمندان مختلف دسترسی داشته باشید. البته برخی رویداد‌های زنده رایگان نیستند و برای تماشایشان باید هزینه کنید.

Musicxmatch

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Musicxmatch یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تشخیص موسیقی به شمار می‌رود. اپ یاد شده مانند Shaazam و Soundhound می‌تواند با شنیدن بخشی از یک موسیقی نسخه‌ی کامل آن را بیابد و حتی نام هنرمند و آهنگ را نیز تشخیص دهد.

علاوه بر این Musicxmatch می‌تواند به کتابخانه‌ی موسیقی‌های ذخیره شده در حافظه‌ی کامپیوتر دسترسی پیدا کند و تبدیل به یک پخش کننده‌ی قابل اعتماد شود. یکی از مزیت‌های اصلی Musicxmatch این است که می‌توانید با ایمپورت کردن کتابخانه‌ی موسیقی‌های خود، متن موسیقی و تصویر آلبوم آهنگ مد نظرتان را به ترکی که می‌خواهید بیافزایید.

اخبار و ورزش

همه دوست داریم در جریان آخرین اتفاقات پیرامونمان باشیم. فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 اپلیکیشن‌هایی ترتیب دیده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به آخرین اطلاعات دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های اخبار و ورزش در فروشگاه مایکروسافت می‌پردازیم.

News 360

بهترین برنامه های ویندوز

اپلیکیشن News 360 یکی از بهترین نرم افزار‌های حوزه‌ی اخبار و ورزش است که محتوای خود را از منابع مختلف دریافت می‌کند و آخرین اطلاعات را به صورت زنده در اختیارتان قرار می‌دهد.

با استفاده‌ی بیشتر از این اپلیکیشن، News 360 یاد می‌گیرد که بیشتر به اخبار چه حوزه‌ای علاقمند هستید و ارائه‌ی اخبار مربوط به آن زمینه‌ی خاص را در اولویت قرار می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند با دسترسی به حساب‌های کاربری توییتر و فیسبوک شما هوشمندانه‌تر آخرین اخبار را به سمع و نظرتان برساند.

Google News Viewer

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Google News Viewer به صورت رسمی توسط شرکت گوگل ساخته نشده، اما با توجه به ظاهر و کارایی بسیار خوبی که دارد می‌تواند سرویس مناسبی برای دریافت آخرین اخبار باشد.

Newsstand

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Newsstand با این که انتخاب سوم این لیست به شمار می‌رود اما ویژگی‌های تحسین برانگیزی دارد.

اول این که شما با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق فرم Addition می‌توانید هر سایت خبری که می‌خواهید را به آن اضافه کنید. همچنین این امکان را دارید که با ایجاد لیست «علاقه‌مندی‌ها» لیستی از منابع خبری مورد اعتماد خود ایجاد کنید. علاوه بر مواردی که گفته شد خود Newsstand لیستی از قابل اعتماد‌ترین منابع خبری جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Newsflow

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار Newsflow با هدف ارائه‌ی آخرین اخبار طراحی شده و در واقع یک RSS خوان است. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توانیم به ارائه‌ی نوتیفیکیشن‌های آخرین خبر، امکان پین کردن تیتر‌های زنده یا موضوعات یا منابع خاص و همچنین امکان جستجو بر اساس کلیدواژه‌ها اشاره کرد.

نرم افزار یاد شده قادر است ویدیو‌های یوتیوب و گیف‌ها را نیز نمایش دهد؛ به همین دلیل می‌توان گفت Newsflow می‌تواند جوابگوی همه‌ی نیاز‌های شما در زمینه‌ی اخبار و ورزش باشد.

MSN Sports

بهترین برنامه های ویندوز

نرم افزار MSN Sports اپلیکیشن پیش فرض مایکروسافت است. این اپ از همان ابتدای استفاده از ویندوز در دسترس قرار می‌گیرد و بعید نیست که آن را حذف کرده باشید.

با استفاده از این اپلیکیشن شما قادرید تیم‌های ورزشی مختلف را به علاقمندی‌های خود اضافه کنید تا آخرین اطلاعات و نتایجشان را به صورت یکجا مطالعه کنید. MSN Sports برای ارائه‌ی آخرین اخبار از منابع ورزشی مختلفی استفاده می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین نرم افزار‌های کامپیوتر برای اطلاع از نتایج زنده‌ی مسابقات ورزشی باشد.

Eurosport

بهترین برنامه های ویندوز

یورواسپورت به صورت روزانه بیش از ۱۵۰ مقاله‌ی ورزشی در رابطه با رشته‌های مختلف این حوزه منتشر می‌کند. هم نتایج زنده و هم اخبار کامل همراه با جزئیات از طریق اپلیکشن یورواسپورت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

سرویس خبری یاد شده بسیاری از اخبار خود را به صورت ویدیویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین می‌توان گفت اپلیکیشن یاد شده می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که ترجیحشان اخبار ویدیویی است.

توسعه و بهره‌وری

مثل هر سیستم عامل دیگر، ویندوز 10 در کنار سرگرمی برای توسعه وبهره‌وری هم برنامه‌های زیادی دارد. در ادامه لیستی از بهترین برنامه های حوزه‌ی توسعه و بهره‌وری در ویندوز 10 را خواهید دید.

Copy Space

بهترین برنامه های ویندوز

کپی و پیست کردن عملی ساده و کاربردی است که همه از آن استفاده کردیم. اگر یکی از افرادی هستید که به طور مکرر نیاز دارید فایل‌ها و محتویات مختلف را از جایی به جای دیگر منتقل کنید، باز کردن و بستن اپلیکیشن‌های مختلف یا وبسایت‌های مختلف ممکن است برایتان طاقت فرسا باشد.

استفاده از اپلیکیشن Copy Space یک کلیپ بورد گرافیکی جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید چند آیتم مختلف را به صورت همزمان به آن اضافه کنید. همه‌ی کپی‌های انجام شده‌ی شما در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را با دیگر دستگاه‌هایتان همگام سازی کنید.

در واقع قادرید لینکی را در کامپیوتر کپی کنید و در گوشی آن را پیست نمایید.

Drawboard PDF (قیمت: ۸ دلار)

بهترین برنامه های ویندوز

یکی از مشکلات بزرگ فایل‌های PDF عدم امکان ویرایش پرونده‌هاست. البته Drawboard PDF هم این امکان را در اختیارتان قرار نمی‌دهد، اما به شما اجازه می‌دهد تا به طور آزادانه در بخش‌های مختلف آن نقاشی کنید و به درج یادداشت بپردازید.

اپلیکیشن یاد شده ابزار کاربردی دیگری هم دارد که می‌توان به امکان ادغام و تغییر ترتیب بندی صفحات و اندازه‌گیری فاصله‌ها و زاویه‌ها اشاره کرد.

Xodo PDF Reader and Editor

بهترین برنامه های ویندوز

اپلیکیشن Xodo PDF Reader and Editor یک نرم افزار کامل برای درج یادداشت روی فایل‌های PDF‌ است. با استفاده از آن حتی می‌توانید به صورت همزمان و آنلاین به همراه همکارانتان یادداشت‌های مختلفی را به سند‌های PDF اضافه کنید. Xodo PDF Reader and Editor همچنین دارای حالت شب است که می‌توانید با فعال کردن آن از آسیب دیدن چشم‌هایتان تا حدی جلوگیری کنید.

Bing Translator

بهترین برنامه های ویندوز

مترجم گوگل تنها دیکشنری جملات و مقالات طولانی نیست و یکی دیگر از دیکشنری‌های معروف و قابل اعتماد بینگ نام دارد که می‌توانید از طریق فروشگاه مایکروسافت آن را دانلود کرده و همیشه در دسترس داشته باشید.

کیفیت ترجمه‌ی مترجم بینگ در حد گوگل ترنسلیت است. بینگ به صورت آفلاین کار می‌کند و می‌توانید با اضافه کردن آن به تسک بار سیستم عامل دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید.

OneNote

بهترین برنامه های ویندوز

مایکروسافت دیگر اپلیکیشن OneNote را به صورت یک نرم افزار مجزای دسکتاپ عرضه نمی‌کند و باید برای استفاده از آن نسخه‌ی فروشگاه مایکروسافت را دانلود کنید.

خوشبختانه این نسخه از OneNote همه‌ی ویژگی‌های نسخه‌های پیشین را دارد و کاربران قدیمی در حین استفاده از OneNote جدید متوجه تغییرات عمده نخواهند شد.

Code Writer

بهترین برنامه های ویندوز

اگر به دنبال یک ویرایشگر کد مناسب می‌گردید که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد احتمالا Code Writer گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

این نرم افزار از زمان عرضه‌ی ویندوز 8 منتشر شده بود. اپلیکیشن یاد شده قابلیت هایلایت کردن سینتکس‌ها و همچنین پشتیبانی از ۲۰ نوع فایل را دارد. یکی دیگر از مزیت‌های خوب Code Writer پشتیبانی آن از سرویس‌های ابری است؛ در واقع با استفاده از این ویژگی می‌توانید کد‌های خود را هرجا که می‌خواهید همراه خود داشته باشید.

پایان قسمت دوم

در قسمت‌های آینده به بهترین برنامه های فروشگاه مایکروسافت در دیگر دسته بندی‌ها خواهیم پرداخت. اگر شما هم از مایکروسافت استور استفاده می‌کنید تجربه‌ی خود از بهترین نرم افزار‌هایی که از این طریق دریافت کرده‌اید را با ما و خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    عالی بود خدا قوت

  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

    چه فایده فروشگاه مایکروسافت تحریمه

    • Mohy
      Mohy | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

      از قسمت کنترل پنل region پی سیتون رو به USA تغییر بدید و به راحتی وصل بشید به استور

مطالب پیشنهادی