ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رئیس جمهور السالوادور
کسب و کار

یک لحظه لطفا؛ سلفی رئیس جمهور السالوادور پیش از سخنرانی در سازمان ملل متحد

نجیب ابوکیله رئیس جمهور ۳۸ ساله السالوادور روز گذشته پیش از آنکه نخستین سخنرانی خود در مجموع عمومی سازمان ملل را آغاز کند از مخاطبان خواست که یک لحظه صبر کنند و سپس در اقدامی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۲

نجیب ابوکیله رئیس جمهور ۳۸ ساله السالوادور روز گذشته پیش از آنکه نخستین سخنرانی خود در مجموع عمومی سازمان ملل را آغاز کند از مخاطبان خواست که یک لحظه صبر کنند و سپس در اقدامی عجیب گوشی موبایلش را از جیبش خارج کرد و در حالی که مقابل حضار ایستاده بود از خود سلفی گرفت.

بعد از آنکه ابوکیله سلفی خود را با آیفون ۱۱ جدیدش گرفت رو به سران کشورهای سراسر دنیا کرد و به کنایه گفت:

باور کنید، تعداد مردمی که این سلفی را می بینند خیلی بیشتر از آنهایی است که به سخنرانی من گوش خواهند داد.

او که پیشتر شهردار پایتخت السالوادور (سن سالوادور) بوده و چندماهی از تکیه زدنش به کرسی ریاست جمهوری این کشور نمی گذرد از کاربران فعال شبکه های اجتماعی است. او در سخنرانی خود موفقیتش در انتخابات ریاست جمهوری السالوادور را مدیون پلتفرم هایی نظیر فیسبوک لایو دانست که به اعتقادش رقبای انتخاباتی اش از آن غافل بودند.

در یکی دیگر از لحظه های سخنرانی آقای ابوکیله که مشخصا برای شبکه های اجتماعی طراحی شده بود، همسرش گابریلا دختر کوچک شان لیلا را به مجمع آورده بود تا سخنرانی پدر تازه کارش را بشنود.

رئیس جمهور السالوادور

ابوکیله بعد از تمام کردن سخنرانی اش عکس خود را در توییتر پست کرد و به خاطر همان یک عکس ۷ هزار لایک را در کمتر از یک ساعت از ۱.۱ میلیون دنبال کننده اش دریافت نمود. در این تصویر او در حالی که مقابل لوگوی سازمان ملل متحد (نقشه ای از جهان که با شاخه های زیتون احاطه شده) و مارتین گارسیا موریتان نماینده آرژانتین در سازمان ملل متحد و یکی از معاونان دبیر کل سازمان ملل ایستاده است به دوربین لبخند می زند.

رئیس جمهور السالوادور

ابوکیله در صحبت هایش خاطرنشان کرد:

شاید در سال های آینده لازم نباشد که به نیویورک بیاییم تا در این ساختمان دور هم جمع شویم. تنها با چند ویدیو کنفرانس هم میتوان این کار را انجام داد و چندین میلیون در هزینه ها صرفه جویی کرد و من مطمئنم که اگر اثر این ویدیو کنفرانس ها بیشتر از گردهمایی های نیویورک نباشد از آنها کمتر نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Rahim Parast
    Rahim Parast | ۸ مهر ۱۳۹۸

    عالی

  • طاووس
    طاووس | ۵ مهر ۱۳۹۸

    چه جالب.

  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۵ مهر ۱۳۹۸

    یه رئیس جمهور اینجوری لطفاااااا

مطالب پیشنهادی