ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر تبلیغاتی ساعت هوشمند جدید شیائومی از شباهت زیاد آن به اپل واچ خبر می‌دهد

شیائومی که یکی از تولیدکنندگان اصلی تلفن هوشمند در چین محسوب می شود، به دنبال تنوع بخشیدن به گجت های پوشیدنی خود است و قصد دارد در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) از یک ساعت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

شیائومی که یکی از تولیدکنندگان اصلی تلفن هوشمند در چین محسوب می شود، به دنبال تنوع بخشیدن به گجت های پوشیدنی خود است و قصد دارد در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) از یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS رونمایی کند.

با نگاه به تصویر ساعت هوشمند شیائومی به شباهت زیاد آن به اپل واچ پی می بریم. قاب مستطیلی با گوشه های گرد و همچنین تعبیه یک دکمه چرخشی در سمت راست، شباهت این محصول به سری اپل واچ را بیشتر کرده اند:

ساعت هوشمند شیائومی با نام احتمالی می واچ شباهت زیادی به خانواده اپل واچ دارد.

سمت چپ تصویر، آیکون تلفن و همچنین آیکونی که شبیه چت است به چشم می خورد. این ها یعنی احتمالاً ساعت هوشمند شیائومی توانایی تماس گرفتن یا پاسخ دادن و ارسال پیام کوتاه را دارد. یک نوت موسیقی هم در تصویر دیده می شود که احتمالا به قابلیت کنترل پخش موزیک دیوایس اشاره می کند. عبارت «TAXI» نیز در سمت راست تصویر دیده می شود.

با توجه به تحلیل های سایت 9to5Google از کدهای ویرایش 2.28 سیستم عامل Wear OS، ساعت هوشمند جدید شیائومی احتمالاً «می واچ» نام خواهد داشت. برای باخبر شدن از نام نهایی این محصول و مشخصات آن باید تا هفته آینده صبر کنیم.

طبق گزارش موسسه IDC، شیائومی با سهم 12.6 درصدی، در حال حاضر جایگاه دوم را در بازار گجت های پوشیدنی دنیا به خود اختصاص داده است. فروش خوب دستبندهای سلامتی این شرکت مثل می بند 3 به کسب این جایگاه کمک به سزایی کرده اند.

این شرکت اواخر خرداد مال امسال از مچ بند می بند 4 رونمایی کرد و به نظر برای کسب سهم بیشتر در بازار ساعت های هوشمند آماده به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۸ آبان ۱۳۹۸

    آره طبق منطق شما نویسنده محترم ازین به بعد هرگوشی ک هم ساخته بشه ‌چون مستطیله پس ‌‌شبیه آیفونه

مطالب پیشنهادی