ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادوبی Aero
نرم افزار و اپلیکیشن

ادوبی Aero معرفی شد؛ اپ طراحی واقعیت افزوده بدون کدنویسی

ادوبی از اپ Aero رونمایی کرده که بدون نیاز به کدنویسی به کاربران iOS امکان تولید محتوای واقعیت افزوده با ARKit را می دهد. ادوبی در کنفرانس مکس امسال اپ های جذابی را برای کاربران اپل به ارمغان آورد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

ادوبی از اپ Aero رونمایی کرده که بدون نیاز به کدنویسی به کاربران iOS امکان تولید محتوای واقعیت افزوده با ARKit را می دهد.

ادوبی در کنفرانس مکس امسال اپ های جذابی را برای کاربران اپل به ارمغان آورد که یکی از آنها نخستین اپ واقعی افزوده این شرکت به نام Aero است. این اپ رایگان به کاربران آیفون و آیپد اجازه می دهد بدون نیاز به هیچ دانش کدنویسی و با استفاده از یک رابط کاربری بصری به ایجاد تجارب AR بپردازند.

ادوبی Aero به جای برنامه نویسی بر برنامه های ادوبی متکی بوده و با وارد کردن فایل های ۳ بعدی از Dimension و لایه های دو بعدی از فتوشاپ و ایلاستریتر به ایجاد تجارب واقعیت افزوده کمک می کند.

ادوبی Aero به صورت گام به گام به کاربران فاقد تجربه طراحی سه بعدی کمک می کند تا مناظر AR بسازند. این اپ همچنین با برنامه های قدرتمندی نظیر مایا و C4D هم سازگاری دارد. اشیاء سه بعدی طراحی شده در این اپ ها را به راحتی می توان در Aero باز کرد و پس از تنظیم مکان، ابعاد و جهت حرکت شی آنرا برای افراد دیگر ارسال کرد.

Aero نخستین بار در خلال رویداد WWDC 2018 به نمایش درآمد. آن زمان ادوبی اعلام کرد که به لطف همکاری با کمپانی انیمیشن سازی پیکسار و اپل فرمت جدید USDZ را برای تولید و به اشتراک گذاری محتوای واقعیت افزوده توسعه داده است. این فرمت جدید به کاربر اجازه می دهد پیش نمایشی از پروژه های Aero را از طریق iMessage به افراد دیگر ارسال کند تا آنها بدون نیاز به دانلود، قادر به اجرا و مشاهده پروژه باشند.

ادوبی Aero

Aero نشانه ای از بلندپروازی های کمپانی ادوبی در حوزه واقعیت افزوده و ترکیبی است. با توجه به سادگی فرایند و عدم نیاز به برنامه نویسی طراح می تواند با تکیه بر دانش فعلی خود برای کار با فتوشاپ و ایلاستریر تجارب AR جذابی خلق کند، در نتیجه احتمال استقبال از این پروژه بسیار بالاست.

ادوبی Aero به صورت رایگان در اپ استور منتشر شده است. یکی دیگر از برنامه های قدرتمندی که ادوبی در خلال همین کنفرانس منتشر کرد فتوشاپ آیپد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی