ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل 4 ایکس ال در تست مقاومت از 4 طرف شکست [تماشا کنید]

گوگل به خاطر نابود کردن فناوری تشخیص چهره در پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال و همچنین قیمت بالای آنها، زیر تیغ انتقادات است. حال «زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything در تست مقاومت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گوگل به خاطر نابود کردن فناوری تشخیص چهره در پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال و همچنین قیمت بالای آنها، زیر تیغ انتقادات است. حال «زک نلسون» از کانال یوتیوبی JerryRigEverything در تست مقاومت پیکسل 4 ایکس ال نقطه ضعف بسیار بزرگی در آن پیدا کرده که کاربر را به کل از خرید این گوشی منصرف می کند.

«نلسون» اواخر مهر ماه سال 97، مقاومت گوشی پیکسل 3 ایکس ال را آزمایش کرد که این میانرده موفق شد از تست خمش سربلند بیرون بیاید. اما امسال پیکسل 4 ایکس ال 900 دلاری در تست خمیده شدن از چهار طرف شکست. خودتان ببینید:

بسیاری از گوشی هایی که قیمت بسیار کمتری از پیکسل 4 ایکس ال دارند، هیچ آسیبی در تست خمش ندیده اند و شکستن پیکسل 4 ایکس ال از 4 طرف بسیار شوکه کننده است. خوشبختانه نمایشگر این گوشی بعد از وارد آمدن آسیب جدی به بدنه، همچنان قابل استفاده بود.

گوگل مکان های نامناسبی را برای تعبیه آنتن ها در فریم فلزی پرچمدار خود انتخاب کرده و همین آنتن ها به پاشنه آشیل این گوشی تبدیل شده اند. با اینکه این شرکت به خوبی آنتن ها را زیر لایه ای ضخیم از رنگ پنهان کرده، ولی اصلاً توجهی به ضعیف شدن فریم نکرده است.

دارندگان پیکسل 4 ایکس ال باید بسیار مراقب باشند چون این گوشی ظریف در برابر سقوط و فشار کاملاً آسیب پذیر است و با مشاهده تست مقاومت، استفاده روزمره از آن تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

ضعف سری پیکسل 4 به همینجا ختم نمی شود و برخی از کاربران از عملکرد کند گوشی حین فیلمبرداری با رزولوشن 4K در 30 فریم بر ثانیه شکایت کرده اند. گوگل از لحاظ امنیتی هم در سری پیکسل 4 کم گذاشته و آنها را بدون حسگر اثر انگشت به بازار عرضه کرده و فیس آنلاک تنها گزینه راحت برای باز کردن قفل صفحه است.

جالب اینکه قابلیت فیس آنلاک هم ایراد دارد و با اینکه گوگل قول داده در به روز رسانی های آینده مشکل را حل می کند، ولی این موضوع چیزی از ناراحتی های مشتریان کم نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • elshan1234
    elshan1234 | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    گوگل هم به عاقبت سونی دچار میشه
    اون همه حاشیه برا چی گذاشته با این مقاومت کم

  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    فکر کنم سایپا و ایران خودرو هم با گوگل شریک شدن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی