ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با جدیدترین اپلیکیشن های تندرستی دیجیتال گوگل برای اندروید آشنا شوید

به گزارش وبسایت Android Police در هفته‌های گذشته، اپلیکیشن‌های جدید و مختلفی راه خود را به گوگل پلی پیدا کردند. چندی از این اپلیکیشن‌های جدید در حوزه تندرستی دیجیتال فعالیت می‌کنند؛ حوزه‌ای که گوگل با ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

به گزارش وبسایت Android Police در هفته‌های گذشته، اپلیکیشن‌های جدید و مختلفی راه خود را به گوگل پلی پیدا کردند. چندی از این اپلیکیشن‌های جدید در حوزه تندرستی دیجیتال فعالیت می‌کنند؛ حوزه‌ای که گوگل با استفاده از آن تلاش کرده تا سلامت در استفاده از تکنولوژی را بهبود ببخشد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی جدید ترین اپلیکیشن‌های عرضه شده در گوگل پلی بپردازیم که در واقع بخشی از فعالیت‌های گوگل در حوزه تندرستی دیجیتال را نشان می‌دهند. با ما همراه باشید.

We Flip

یکی از اپلیکیشن‌های جالب حوزه تندرستی دیجیتال We Flip نام دارد. این نرم افزار را بهتر است که یک بازی چند نفره بدانیم. کافیست شما و چند نفر دیگر از دوستانتان این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنند. بعد از آن که همه افراد حاضر در جلسه نرم افزار را اجرا کردند، باید گوشی را به صورت پشت و رو روی میز بگذارند. هرکس که زودتر گوشی خود را برگرداند بازنده بازی لقب خواهد گرفت. می‌توان گفت اپلیکیشن یاد شده می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای جلسات باشد.

We Flip - A Digital Wellbeing Experiment

We Flip - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.0 مگابایت زبان:

Unlock Clock

نرم افزار بعدی گوگل در حوزه تندرستی دیجیتال Unlock Clock نام دارد. یک نرم افزار برای نمایش پس زمینه‌های زنده که تعداد دفعات آنلاک کردن گوشی را به شما نمایش می‌دهد. پس از نصب این اپلیکیشن شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Google Wallpaper به آن دسترسی داشته باشید. هر روز جدیدی که آغاز شود شمارنده بزرگ نمایش داده شده در پس زمینه به صفر تغییر می‌کند و مجددا تعداد دفعاتی که گوشی خود را قفل گشایی کرده‌اید را نمایش می‌دهد. با تماشای این تعداد ممکن است کمتر به گوشی خود سر بزنید.

Unlock Clock - A Digital Wellbeing Experiment

Unlock Clock - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:

Post Box

اپلیکیشن بعدی Post Box نام دارد که تلاش می‌کند تا حد امکان اعلان‌های دریافتی شما را جمع آوری کرده و آن‌ها را در بازه‌های خاصی از روز به سمع و نظرتان برساند. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن شما تمرکز بیشتری روی کار‌های روزانه و مهم خود دارید و با دریافت نوتیفیکیشن‌های مختلف به صورت مداوم سراغ گوشی خود نخواهید رفت. لازم به ذکر است که حداکثر تعداد دفعاتی که می‌توانید اعلان‌ها را به صورت یک مجموعه از Post Box دریافت کنید چهار بار در روز است.

 Post Box - A Digital Wellbeing Experiment

Post Box - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:

Morph

یکی از مسائلی که همیشه می‌تواند باعث از دست رفتن تمرکز افراد در حین بررسی گوشی‌شان شود این است که در هنگام استفاده از گوشی خود با آیکون یکی از بازی‌ها یا اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌شان رو به رو شوند. کافیست نرم افزار را مشاهده کنند تا مدتی از زمان کار و زندگی روزمره خود را به آن اختصاص دهند. اپلیکیشن Morph تلاش می‌کند تا با در اختیار قرار دادن صفحات مختلف، اپلیکیشن‌های آسیب رسان و وقت گیر را از جلوی چشم کاربران محو کند.

با استفاده از Morph شما می‌توانید صفحات مختلف و خاصی از آیکون‌ها را داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید صفحه‌ای تحت عنوان Work ایجاد کنید و تنها اپلیکیشن‌هایی که مربوط به کارتان می‌شوند را در آن قرار دهید تا با تماشای نرم افزار‌هایی مثل اینستاگرام یا بازی‌های مختلف حواستات پرت نشود.

Morph - A Digital Wellbeing Experiment

Morph - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:

Paper Phone

اپلیکیشن Paper Phone یکی دیگر از نرم افزار‌های حوزه تندرستی دیجیتال گوگل است که تلاش می‌کند با راهکار‌های مختلف، افراد زمان کمتری را صرف کار با گوشی خود کنند. با استفاده از اپلیکیشن یاد شده شما قادر خواهید بود اطلاعات مربوط به روزتان را در آن درج کنید تا هر زمان که به آن نگاه می‌کنید متوجه کار‌هایی که در آن روز باید انجام دهید شوید. همچنین قادرید برخی از مخاطبین مهم و تقویم را نیز به موارد نمایش داده شده در این اپلیکیشن اضافه کنید.

Paper Phone

Paper Phone

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.1 مگابایت زبان:

Desert Island

اپلیکیشن Desert Island آخرین نرم افزار جدید حوزه تندرستی دیجیتال گوگل در این مطلب است که با ایجاد صفحه‌ای خاص به کاربر اجازه می‌دهد تا در روزی که در پیش دارد تنها از هفت اپلیکیشن انتخابی خود استفاده کند. البته لازم به ذکر است که دسترسی به بقیه اپلیکیشن‌ها هم از طریق یک سایدبار در دسترس است.

هدف اصلی از طراحی این اپلیکیشن کاهش تمرکز روی زندگی دیجیتال و جلوگیری از بررسی گوشی به طور ممتد توسط افراد است. بعد از ۲۴ ساعت نرم افزار یاد شده خلاصه‌ای از عملکرد شما در رابطه با استفاده از گوشی نمایش خواهد داد.

Desert Island - A Digital Wellbeing Experiment

Desert Island - A Digital Wellbeing Experiment

سازنده: گوگل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Javad Rajaei
    Javad Rajaei | ۱۷ آبان ۱۳۹۸

    چرا لینک گوگل پلی قرار نمیدین ای بابا

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ آبان ۱۳۹۸

    عالی بود داش ⚘??

مطالب پیشنهادی