ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی با قابلیت جامپ استارت ماشین معرفی شد

کمپانی موفی از نام های برجسته در زمینه پاوربانک از محصولی رونمایی کرده که علاوه بر شارژ بی سیم موبایل، در صورت خالی شدن شارژ باتری ماشین هم به دادتان می رسد. این محصول که Powerstation ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۴

کمپانی موفی از نام های برجسته در زمینه پاوربانک از محصولی رونمایی کرده که علاوه بر شارژ بی سیم موبایل، در صورت خالی شدن شارژ باتری ماشین هم به دادتان می رسد.

این محصول که Powerstation Go نام دارد، در واقع یک باتری پرتابل با ظرفیت ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعت است که از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم گجت ها پشتیانی می کند. محصول جدید موفی دارای یک خروجی ۶۵ واتی AC و دو پورت شارژ USB-A است. از خروجی ۶۵ واتی می توان برای شارژ لپتاپ و گجت های دیگر استفاده کرد.

جامپ استارت

آنچه که Powerstation Go را از پاور بانک های عادی متمایز می سازد، دو کابل ۳۵ سانتی جامپ استارت است که از طریق پورت EC5 به باتری متصل می شوند. تنها نکته منفی کابل ها این است که انحصاری بوده و تنها با همین محصول سازگاری دارند.

جامپ استارترهایی نظیر Powerstation Go زمانی کاربرد دارند که باتری خودرو تخلیه شده و برای راه اندازی به شوک نیاز دارد. در این مواقع به جای باتری به باتری و دیگر روش های سنتی به آسانی کابل های Powerstation Go را به باتری ماشین متصل کرده و آنرا روشن می کنید.

شارژ Powerstation Go نه ساعت طول می کشد و برای جامپ استارت باتری ماشین هم باید بیش از ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. موفی دستگاه را به معیارهای امنیتی برای جلوگیری از حوادث ناشی از شوک الکتریکی نیز مجهز کرده است.

باتری های پرتابل با قابلیت جامپ استارت ماشین محصولات جدیدی نیستند و برندهای دیگر قبلا دستگاه های مشابهی را معرفی کرده اند. ورود موفی به این حوزه کاملا منطقی است چرا که در بازار پاوربانک و باتری های پرتابل برای خود نامی دست و پا کرده و احتمالا در حوزه باتری ماشین هم با استقبال مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی