ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپتاپ هواوی
تکنولوژی

مینگ-چی کو از رشد بازار لپتاپ به لطف دورکاری کارکنان خبر می‌دهد؛ هواوی برنده اصلی

بر اساس گزارشی که «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس صنعت فناوری منتشر کرده علی رغم شیوع کرونا تقاضا برای لپتاپ های ویندوزی در اوایل سال ۲۰۲۰ به شکل چشمگیری رونق پیدا کرده و در ادامه سال ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

بر اساس گزارشی که «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس صنعت فناوری منتشر کرده علی رغم شیوع کرونا تقاضا برای لپتاپ های ویندوزی در اوایل سال ۲۰۲۰ به شکل چشمگیری رونق پیدا کرده و در ادامه سال هم شاهد تداوم این روند خواهیم بود.

مینگ-چی کو بر این باور است که یکی از برندگان اصلی رشد بازار لپتاپ هواوی خواهد بود. این کمپانی با عرضه سری موفق میت بوک توانسته کارایی بالا را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار داده و کمپانی های به نام و پر سابقه ای نظیر ایسوس را به چالش بکشد.

بر اساس گزارش مذکور بررسی ها نشان داده که عرضه لپتاپ از سوی کمپانی های به نام در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ افزایش خواهد یافت. این رشد حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد برآورد شده که سهم کمپانی چینی در این میان حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد خواهد بود.

لپتاپ هواوی

در صورت محقق شدن این پیش بینی عرضه لپ تاپ های سری میت بوک در سال ۲۰۲۰ افزایشی حدود ۱۰۰ درصدی یا ۶ میلیون واحدی را تجربه خواهد کرد که با توجه به نوپا بودن هواوی در این زمینه قابل توجه است. این شرکت در سال ۲۰۱۹ هم شاهد از رشد چشمگیر ۲۴۹ درصدی فروش لپتاپ هایش نسبت به سال قبل خبر داده بود.

یکی از دلایل این رشد ناچار شدن میلیون ها نفر در سراسر دنیا به دورکاری است. بسیاری از این افراد تا پیش از به خاطر دسترسی به سیستم های سازمانی نیازی به خرید تجهیزاتی مثل کامپیوتر یا لپتاپ نمی دیدند اما حالا چاره ای جز خرید آنها ندارند.

هرچند تحریم این شرکت از سوی گوگل کسب و کار موبایل آنها را تا حدودی دچار مشکل کرده اما مایکروسافت کماکان خدمات نرم افزاری را به هواوی ارائه می کند و همین عامل باعث تداوم رشد آنها در بازار کامپیوتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Modav
    Modav | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    کارایی بالا با قیمت مناسب؟!
    ما رو مسخره کرده یا خودشو؟!
    برای چه سخت‌افزاری ۱۷۰۰ یورو میگیره؟!

مطالب پیشنهادی