ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی بند
تکنولوژی

ردمی بند معرفی شد؛ صفحه نمایش رنگی و شارژدهی 14 روزه

دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد. شیائومی برای این دستبند خود از یک صفحه نمایش OLED ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

دستبند هوشمند ردمی بند با قیمت 14 دلار معرفی شد. این محصول با وجود قیمت پایین، ویژگی‌های بهتری نسبت به شیائومی می بند 4 دارد.

شیائومی برای این دستبند خود از یک صفحه نمایش OLED رنگی 1.08 اینچی استفاده کرده که ابعاد بزرگتری نسبت به نمایشگر شیائومی می بند 4 دارد. شیشه روی نمایشگر دستبند ردمی کاملا صاف است. این محصول قادر به نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی کاربر بوده و همچنین می‌تواند پیش‌بینی آب و هوا را نشان دهد. البته احتمالاً همانند می بند، ردمی بند هم به شکل پیش فرض از اعلان های فارسی پشتیبانی نمی کند.

ردمی بند به پورت USB-A مجهز شده تا کاربران بدون نیاز به تهیه شارژر مخصوص، آن را شارژ کنند. این دستبند می‌تواند تا 14 روز کاربر را همراهی کند که یک هفته کمتر از شیائومی می بند 4 است. این محصول ردمی در مدت زمان 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود.

ردمی بند

ردمی این دستگاه را به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیاب فعالیت مجهز کرده که 5 حالت ورزشی مختلف را پایش می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آن، امکان ردیابی خواب کاربر است. این دستبند استاندارد 5ATM را کسب کرده است یعنی می توانید هنگام شنا نیز از آن استفاده کنید.

یکی از نقص‌های این دستبند، عدم پشتیبانی از NFC است. البته شیائومی نیز برای نسخه جهانی می بند 4 این ویژگی را در نظر نگرفته. با وجود این موضوع، ردمی بند از سیستم پرداخت آفلاین AliPay پشتیبانی می‌کند.

ردمی بند

کاربران می‌توانند این دستبند هوشمند را در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و قهوه‌ای سفارش دهند. برای شخصی سازی آن می‌توانید از 72 واچ فیس استفاده کنید. این محصول از تاریخ 21 فروردین در کشور چین برای فروش عرضه می‌شود و با پرداخت 14 دلار می‌توان آن را خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    می بند ۴ که خیلی بهتره
    بخاطر ۰.۲ اینچ و صاف بودن صفحه؟؟؟؟

    • ehsan khalilpour
      ehsan khalilpour | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

      اره خداییش
      من همه نسخه های میبند رو از ۲ تا ۴ داشتم و هر دفعه نسخه جدیدشو میگرفتم
      الانم میبند ۴ دارم
      اینی که این تعریف کرده واقعا ارزش نداره
      شارژم که کمتر نگه میداره
      خب همینو نگهش میدارم دیگه !

  • Story
    Story | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    14دلار دلار بیست تومن هم حساب کنی میشه 280 نه 300تومن ، بیاد بازار ایران زیر هشتصد توم نیست ، شهر هرت هم اینطوری نیست?

مطالب پیشنهادی