ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

OxygenOS
تکنولوژی

نمایشگر وان پلاس ۸ پرو هم سبز می‌شود

کمپانی وان پلاس همواره پنل‌هایی با کیفیت را برای پرچمداران خود در نظر گرفته و به تازگی نیز دیدیم که وان پلاس ۸ پرو هم عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل را از سایت دیسپلی میت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

کمپانی وان پلاس همواره پنل‌هایی با کیفیت را برای پرچمداران خود در نظر گرفته و به تازگی نیز دیدیم که وان پلاس ۸ پرو هم عنوان بهترین نمایشگر دنیای موبایل را از سایت دیسپلی میت دریافت کرد. البته مشکلاتی هم در این بین به وجود آمده تا کاربران را حسابی نقره داغ کند. از نصب وارونه نمایشگر وان پلاس ۵ گرفته تا سبز شدن جدیدترین پرچمدار این کمپانی.

هنوز چند هفته از عرضه جدیدترین گوشی این کمپانی چینی به بازار نگذشته، اولین مشکل نیز از راه رسیده است. بسیاری از کاربران که پرچمدار ۲۰۲۰ این کمپانی را خریداری کرده‌اند، با سبز شدن نمایشگر گوشی‌های خود در شرایط نوری بسیار تاریک مواجه شده‌اند. برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که تنها مناطقی از نمایشگر وان پلاس ۸ پرو سبز شده، در حالی که تعداد دیگری از سبز شدن بخش اعظم نمایشگر گوشی جدید خود خبر می‌دهند.

البته وان پلاس در این زمینه تنها نیست و کاربران گلکسی S20 اولترا (بررسی دیجیاتو) را نیز در کنار خود می‌بیند. البته سامسونگ با ارائه بروزرسانی این مشکل را برطرف کرد. از آن جایی که وان پلاس نیز پنل‌های خود را از سامسونگ تامین می‌کند، بعید نیست که مشکلات مشابهی با یکدیگر داشته باشند. در نتیجه می‌توان امیدوار بود این باگ نیز با یک بروزرسانی ساده برطرف شود.

وان پلاس ۸ پرو

تا آن موقع بسیاری از کاربران خود دست به کار شده و به دنبال برطرف کردن موقت این مشکل رفته‌اند. بر اساس کشفیات کاربران خلاق، می‌دانیم اگر تنظیمات نمایشگر را در حالت «DC Dimming» قرار دهیم، سبز شدگی نمایشگر کاهش می‌یابد. به نظر می‌رسد کمپانی وان پلاس نیز از این مشکل آگاه است و در جواب شکایت یکی از کاربران در فروم‌های وان پلاس ۸ پرو، از بروزرسانی OTA خبر می‌دهد.

این کمپانی در رابطه با این مشکل گفته است:

«وان پلاس همیشه برای بازخوردهای کاربران ارزش قائل شده و متعهد می‌شود تا بهترین تجربه از یک گوشی هوشمند را در اختیار آن‌ها قرار دهد. تیم ما در حال بررسی مشکلات است تا بهترین راه را برای برطرف کردن آن ارائه کنند و به محض آماده بودن، آپدیت را منتشر می‌کنیم. در رابطه با سبز شدن نمایشگر نیز قصد داریم با آپدیت OTA بعدی، آن را برطرف کنیم.»

با این حال اگر قصد خرید وان پلاس ۸ پرو را دارید، بهتر است کمی صبر کنید تا علت این مشکل برطرف شود. در صورتی که با ارائه بروزرسانی این باگ از بین رود، می‌توان با خیالی راحت آن را خریداری کرد، اما اگر این گونه نشود، احتمالا مشکلات سخت‌افزاری هستند و با آپدیت نیز دردی دوا نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hivakurd
    hivakurd | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    تنها این نیست گوشی من وانپلاس 6t , توی بازی کالاف دیوتی موبایل صفحه فریز میشه یا صفحه سیاه میشه وسط بازی ک درست هم نمیشه باید از بازی خارج بشی دوباره واردش بشی ک خیلی اعصاب خورد کنه این مشکل رو همه اونایی ک وانپلاس دستشونه دارن خیلی اعتراض شده در این مورد، ولی هنوز آپدیتی برای رفع این مشکل نیومده.

    • mamad-me
      mamad-me | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      اقا چرا حرف بیخود میزنی.. همشون مشکل دارن؟ من یه 7پرو و یه 6تی دارم.. هیچکدوم مشکل ندارن. شما اگه مشکلی داری مشکل از خودته. یه بکاپ بگیر ریست فکتوری کن ببین مشکلت حل میشه یانه

  • pars
    pars | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    لطفا یک خبر و مقاله تهیه کنید چرا هواوی iDهای ایرانی رو تحریم کرده و appGalleryش هم تحریمه ! مثلا دفتر رسمی تو ایران داره ، شما هم که سایت فناوری هستید بجای صرفا ترجمه ، خوبه که به موضوعاتی که باهاش مواجهیم هم بپردازید که برای مخاطبانتون منفعت عملی داشته باشه

مطالب پیشنهادی